رونالد کومان راهی بیمارستان شد

  • آرشیو
  • شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۱۶
    کد خبر :814477
رونالد کومان

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا برای دومین بار طی چند ماه اخیر به بیمارستان انتقال داده شد.

رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پنجشنبه دو روز قبل (پنجشنبه) به دلیل دچار شدن به حمله اضطرابی راهی بیمارستان شد.

این خبر را خوان لاپورتا رئیس باشگاه کاتالان اعلام کرد و در یک نشست خبری که روز گذشته برگزار شد درباره اتفاقی که برای سرمربی هلندی بارسلونا رخ داد گفت: کومان ما را ترساند چون مجبور شد به بیمارستان برود، الان اما حال او خوب است. من به او زنگ زدم و با هم صحبت کردیم.

رونالد کومان که تیمش فصل گذشته تنها موفق به فتح جام حذفی شد و لالیگا را در رده سوم به پایان رساند، در این روزها به شدت تحت فشار است چرا که هر آن امکان دارد رئیس باشگاه به او زنگ بزند و اعلام کرد که سرمربی مورد نظرش را پیدا کرده و مرد هلندی باید نوکمپ را ترک کند.

طبق آخرین گزارش‌های رسانه‌های اسپانیایی، لاپورتا دو سه روز قبل از کومان 15 روز وقت خواسته تا تکلیفش را برای فصل آینده مشخص کند. اگر او در این مدت بتواند سرمربی مورد نظرش را پیدا کند، کومان برکنار می‌شود وگرنه سرمربی سابق تیم ملی هلند به کارش ادامه می‌دهد.

به گزارش تسنیم، لاپورتا درباره آینده کومان گفت: در بارسلونا چیزی به عنوان فصل گذار وجود ندارد پس در نهایت ما شرایط را ارزیابی و برای آینده تیم تصمیم‌گیری می‌کنیم. ما همیشه با احترام فراوان نسبت به کومان رفتار کردیم چون او اسطوره ما و یک مربی حرفه‌ای است که کارش را انجام می‌دهد. ما برای هفته آینده یک قرار ملاقات تعیین کردیم. ما می‌خواهیم بارسلونا جزو مدعیان باقی بماند. پس باید خیلی شفاف حرف‌مان را بزنیم و من فکر می‌کنم که می‌توانم درباره همه مسائل با او صحبت کنم. او هم می‌تواند درباره هر چیزی می‌‌خواهد با من صحبت کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید