رشد چشمگیر مساحت نمایشگاه های بین المللی کالا

    کد خبر :670433

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران با اشاره به رشد ۱۶۷ درصدی در مساحت برگزاری نمایشگاه های بین المللی کالا گفت: نمایشگاه بین المللی کالا امسال با حضور ۷۰ شرکت فعال در این حوزه برگزار شد و امیدواریم با ارتباط خوبی که مردم با این نمایشگاه ها برقرار کرده اند روز به روز شاهد گسترش و ارتقا سطح خدمت رسانی به آنها باشیم.

به گزارش شاتا ، بهمن حسین زاده در حاشیه مراسم افتتاح سیزدهمین دوره نمایشگاه‌های کالا، خدمات، تجهیزات نمایشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای افزود: با گذشت زمان بازار خرید از حالت سنتی خارج و به سمت مدرنیته شدن پیش می رود؛ به همین دلیل تعداد فروشگاه‌های زنجیره‌ای در تمام دنیا از جمله کشور ما در حال افزایش هستند به گونه ای که امروز حدود ۵ هزار واحد فروشگاه زنجیره‌ای در کشور وجود دارد.

وی بیان کرد: برای تجهیز این فروشگاه‌ها و بهبود خدمت رسانی به مشتریان باید آنها را هوشمند سازی کنیم تا محصولات در بهترین شرایط ممکن در اختیار مشتری قرار گیرد.

حسین زاده اظهار داشت: تا مدتی پیش تجهیزات مورد نیاز فروشگاه‌ها از طریق واردات تامین می‌شد اما امروزه با راه اندازی صنعتی با عنوان صنعت تجهیزات فروشگاهی در کشور که در حوزه‌ تامین تجهیزات برودتی، امکانات حسابرسی و انبار داری فعالیت می‌کنند، بسیاری از مشکلات رفع شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید