ردمی نوت ۱۰ لایت شیائومی با قیمت پایه‌ی ۱۹۰ دلار معرفی شد

    کد خبر :849766
ردمی نوت ۱۰ لایت شیائومی با قیمت پایه‌ی ۱۹۰ دلار معرفی شد

ردمی نوت ۱۰ لایت که در حقیقت ردمی نوت ۹ پرو با نام تجاری جدید است، صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچ +FHD و باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپر ساعت دارد و با قیمت پایه‌ی ۱۹۰ دلار در هند به‌ فروش می‌رسد.

سری ردمی نوت ۱۰ شیائومی حداقل از ۱۰ دستگاه تشکیل شده است و به‌تازگی گوشی هوشمندی با نام ردمی نوت ۱۰ لایت در هند معرفی و به این سری اضافه شده؛ اما همان‌طور که در اغلب میان‌رده‌های شیائومی اتفاق می‌افتد، این گوشی در حقیقت همان ردمی نوت ۹ پرو با نام تجاری جدید است. تنها تفاوت بین این دو مدل، اضافه شدن دو رنگ آبی و طلایی است.

به گزارش زومیت، قدرت سخت‌افزاری ردمی نوت ۱۰ لایت را تراشه‌ی اسنپدراگون 720G به همراه ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی تأمین می‌کند. این گوشی شیائومی در پنل پشت به دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسل، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسل و دوربین ۲ مگاپیکسل سنجش عمق مجهز شده است.

از دیگر ویژگی‌های ردمی نوت ۱۰ لایت می‌توان به باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپر ساعت با شارژ سریع ۱۸ وات، MIUI 12 به‌صورت پیش‌فرض و درگاه سه‌گانه شامل کارت microSD و دو جایگاه nanoSIM اشاره کرد.

ردمی نوت ۱۰ لایت از امروز ۲ اکتبر (۱۰ مهر) به فروش می‌رسد. بسته به مقدار رم و حافظه ذخیره‌سازی قیمت این گوشی به شرح زیر است:

ردمی نوت ۱۰ لایت با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی: ۱۴ هزار روپیه (۱۹۰ دلار)
ردمی نوت ۱۰ لایت با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظ ذخیره‌سازی: ۱۶ هزار روپیه (۲۱۵ دلار)
ردمی نوت ۱۰ لایت با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظ ذخیره‌سازی: ۱۷ هزار روپیه (۲۳۰ دلار)

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید