رئیس جمهور قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشور را تبریک گفت

  • سیاسی
  • یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۲۰:۰۱
    کد خبر :905051

رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا را به عموم ملت شریف ایران تبریک گفت و از ورزشکاران، مربیان و دست‌اندرکاران ورزش کشتی صمیمانه تشکر کرد.

به گزارش ایرنا، سید ابراهیم رئیسی در پیامی، ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا، تصریح کرد: این پیروزی که به همت استعدادهای جوان کشتی کشورمان به دست آمد، جلوه دیگری از توانمندی، اراده و ظرفیت بالای جوانان عزیزمان را به نمایش گذاشت.

رئیس جمهور در این پیام اظهار داشت: کسب مدال‌هایی رنگارنگ و قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در مسابقات کشتی قهرمانی آسیا مایه شادی، افتخار و بالندگی همه ملت ایران، خصوصا علاقه مندان به ورزش شد. این پیروزی که به همت استعدادهای جوان کشتی کشورمان به دست آمد، جلوه دیگری از توانمندی، اراده و ظرفیت بالای جوانان عزیزمان را به نمایش گذاشت. اینجانب این موفقیت ارزشمند را به عموم ملت شریف ایران تبریک عرض می‌کنم و از یکایک ورزشکاران، مربیان و سایر دست‌اندرکاران ورزش کشتی صمیمانه تشکر می‌کنم.

تیم کشتی آزاد ایران با کسب ۶ طلا، یک نقره و یک برنز و با کسب ۲۰۱ امتیاز قهرمان سی و پنجمین دوره رقابت‌های بزرگسالان قهرمانی آسیا در کشور مغولستان شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید