دیگر خبری از شکست و تعطیلی کسب و کارها نیست!

    کد خبر :747262

پول، پول، پول؛این روزها این واژه به طور مداوم در ذهن افراد جامعه تکرار می شود. درآمد عالی چیزی است که بدون شک همه شما به دنبالش هستید. این که زندگی ایده ال و خوب داشته باشید تنها به یک چیز وابسته است؛ پول.

ممکن است شما هم جزو آن دسته از افراد باشید که به دلیل پایین بودن حقوق دریافتی خود مجبور به ترک شغل و یا تغییر آن شده اید. شاید هم با خودتان قصد کردید که کسب و کاری هرچند کوچک راه بیاندازید. اما وقتی نگاهی گذرا به اطراف تان می اندازید نیز احتمالا با افرادی مواجه می شوید که پس از گذشت زمانی از راه اندازی یک کسب و کار به دلیل کم بودن درآمد حاصل از آن و مشکلات مالی چاره ای جز تعطیلی کسب و کار خود را نداشتند. مسلما این ها برای تان تبدیل به یک کابوس می شود. با خودتان می گویید “نکند من هم سرمایه ام را به باد بدهم و موفق نشوم”.

اگر می خواهید در کار خود با این گونه مشکلات و چالش ها برخورد نکنید؛ بهتر است با استراتژی و برنامه ریزی صحیح پیش بروید و از دانش روز مدیریت کسب و کار آگاه باشید. اما چگونه؟ چگونه می توان در میدان رقابت یک یا چند قدم از رقبای خود جلوتر باشید؟ چگونه می توان به عنوان رهبری موفق در میان کارمندان و زیردستان خود، شناخته شوید؟ ما اینجاییم تا به تمام این سوالات و امثال آن ها پاسخ بدهیم و کلید موفقیت در کسب و کار را در اختیارتان قرار دهیم. پس خواندن این مطلب را از دست ندهید.

 

 

راز تعطیلی کسب و کار شما را ما می دانیم

همیشه در دنیای تجارت، دو گروه وجود دارند. گروه اول افرادی که همیشه موفق می ‌شوند و گروه دوم، علیرغم تلاش فراوان شکست می‌ خورند و نمی‌ توانند جایگاه ایده آل خود را کسب کنند. یافتن دلایل موفقیت و شکست، از گذشته های دور دغدغه تاجران بوده است؛ این که چگونه در شغل خود موفق باشند و سرمایه ای که در ابتدا بکار گرفته اند را چندین برابر کنند. کاملا طبیعی است که شما هم بخواهید در دسته اول قرار بگیرید و به دنبال این باشید که بفهمید چه عواملی موجب شکست و رکود اقتصادی می‌ شوند تا از آن ها دوری کنید.

امروزه برای موفق شدن در یک کار و تجارت، باید برنامه ‌ریزی خوب داشته باشید، انعطاف ‌پذیر باشید و مهارت ‌های سازمانی را بدانید؛ این تنها راز همیشه موفق بودن در شغل یا کسب و کاری است که راه انداخته اید. امکان دارد شما هم یکی از افرادی باشید با کمی تلاش و سرمایه، کسب و کاری راه اندازی کرده اید و از این که توانستید مدیر خودتان و کارمند خودتان باشید خوشحال هستید اما یه سوال مهم، آیا با اداره امور و مدیریت آن ها آشنایی دارید؟ آیا می دانید که به چه دانشی نیاز دارید که در جایگاه شغلی که قرار دارید باقی بمانید و یا حتی آن را ارتقا دهید؟

 

 

راه اندازی کسب و کار خیلی پیچیده نیست، مهم موفقیت در این راه و استفاده درست از سرمایه اولیه و چند برابر کردن آن است. پیدا کردن کار و استخدام در یک شرکت امکان پذیر است، آن چیزی که اهمیت دارد، ماندن در آن شغل و طی کردن یک سیر صعودی است. تمام این ها با گذراندن دوره مدیریت کسب و کار، شدنی است.

بازار به صورت مداوم در حال تغییر است و هر روز رقیبان جدیدی بر سر راه تان قرار می گیرند، بنابراین شما باید به عنوان یک مدیر موفق بتوانید این تغییرات را پیش بینی کنید و با استفاده از برنامه ریزی دقیق بهترین ها را برای خود به ارمغان بیاورید. موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان با برگزاری دوره آموزش مدیریت کسب و کار این فرصت را در اختیار شما می گذارد که در کوتاه ترین زمان، دانش لازم را کسب کرده و به مدیر یا بهتر بگوییم، رهبری موفق تبدیل شوید.

 

 

حیات کسب و کارتان را با شرکت در این دوره تضمین کنید

اگر می خواهید از صفر تا صد بازار کار را بدانید، به دوره مدیریت کسب و کار موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان بیشتر فکر کنید! دوره آموزش مدیریت کسب و کار دوره ای است که به شما آموزش می دهد، چگونه هر تهدیدی را به فرصت تبدیل کنید و پلی برای پیشرفت در کسب و کارتان بسازید. نه تنها این آموزش قدرت آنالیزتان نسبت به مسائل مختلف را تقویت می کند بلکه گواهینامه مدیریت کسب و کار این دوره نیز اعتبار و ارزشی به شما و کارتان می بخشد که به کمک آن می توانید خود را جور دیگری به دیگران معرفی کنید. دریافت این گواهینامه شما را در مسیری قرار می دهد که پایانش چیزی جز موفقیت نیست.

مدرک مدیریت کسب و کار این موسسه آموزشی مورد تایید وزارت علوم، فناوری و تحقیقات است، به همین علت بسیاری از افراد تمایل دارند که در دوره های مدیریت کسب و کار موسسه ی آموزش عالی آزاد فن پردازان شرکت کرده و گواهینامه معتبر کسب و کار را دریافت کنند. امروزه کسب گواهینامه مدیریت کسب و کار علاوه بر تجربه و سابقه کاری به خوبی می تواند به شما در یافتن شغلی جدید، ارتقای شغل یا راه اندازی کسب و کاری جدید کمک کند. یعنی نیازی نیست که تمرکزتان فقط بر سابقه ی کاری تان باشد و نگران کمی و کسری آن باشید.

البته این را هرگز فراموش نکنید که شما همین حالا هم در جایگاه شخصی خود مدیر هستید. شما مراحل مختلف زندگی خود را مدیریت می کنید در طول روزمره با چالش های گوناگون رو به رو می شوید، گاه این چالش ها را با موفقیت طی می کنید و گاه در طی کردن آن ها با مشکل رو به رو هستید. حال فکر کنید که با مهارت ها و توانایی های بیشتری که در این دوره آموزشی کسب می کنید، در حل چالش ها و هموار کردن مسیر زندگی تان بیشتر از قبل موفق هستید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید