دیدنی های سفر به ترکیه

    کد خبر :704785

 

آنتالیا بعنوان یکی از پربازدیدترین و محبوبترین شهرهای ترکیه دیدنی های زیادی دارد ولی اغلب گردشگرانی که این شهر را برای سفر انتخاب می کنند می­خواهند از تفریحات آبی و ساحلی استفاده کنند و در کنار طبیعت زیبای آنتالیا لذت ببرند. تفریحاتی چون شنا، موج سواری، حمام آفتاب، قدم زدن در سواحل، گشت و گذار در جنگل، آف‌رود، اقامت در کشتی های کروز و… در در آنتالیا محبوبیت زیادی دارند؛ اما وجود تمامی این دیدنی ها، جاذبه های گردشگری دیگری هم در آنتالیا به چشم می خورند که پیشنهاد می کنیم در تور آنتالیا از آن ها نیز دیدن کنید.

 

دیدنی های تور آنتالیا

دروازه هادریان : این دروازه که در میان مردم بومی ترکیه به اوچ قاپیلار معروف است، یکی از مهم ترین جاذبه های دیدنی تاریخی آنتالیا محسوب می شود. این دروازه هادریان در اصل قسمتی از یک دیوار است که در گذشته­های دور، دور تا دور شهر سریک ساخته شده بود. این دیوار که با سنگ مرمر ساخته سده است و سه قوس زیبا دارد. نام این دروازه از نام امپراتور روم هادریانوس برگرفته شده است. تنها دروازه به جا مانده از شهر باستانی سریک، دروازه هادریان است.

آمفی تئاتر آسپندوس: اگر مسافر تور آنتالیا هستید، بهتر است از آمفی تئاتر آسپندوس که در شرق آنتالیا و منطقه ی تاریخی سریک دیدن کنید. این منطقه محل قرارگرفتن آمفی تئاتر باستانی آسپندوس است. این آمفی تئاتر گوشه ای از تاریخ پر فراز و نشیب ترکیه را روایت می کند. بهتر است بدانید که نام آمفی تئاتر آسپندوس در فهرست جهانی یونسکو ثبت شده است و از مهم ترین دیدنی های تاریخی در آنتالیا است که نباید از دستش بدهید.

آبشار دودن : خوشبختانه در آنتالیا آبشارهای بی­شماری وجود دارند که دودن معروف ترین آن هاست. این آبشار در واقع از تعدادی آبشار تشکیل شده است که در کنار هم قرار دارند و برای دیدنش باید به سمت شمال شرقی آنتالیا بروید.

پارک آبی لند آف لجندز: پارک های آبی در آنتالیا  از محبوب ترین تفریحات این شهر هستند و لند آف لجندز یکی از مهم ترین آن ها است؛ این پارک آبی که در واقع قسمتی از هتل لند آف لجندز به حساب می­آید، این روزها حسابی مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. اگر در سفر به آنتالیا می­خواهید یک پارک آبی تمام عیار را ببینید بهتر است لند آف لجندز را ببینید. البته در این شهر پارک های آبی هیجان انگیز دیگری نیز وجود دارد که آن ها هم به نوبه ی خودشان از کیفیت های مناسبی برخوردار هستند.

ساحل کنیالتی: همان طور که حتماٌ می­دانید در آنتالیا سواحل متعددی وجود دارند که می توانید با حساسیت بالا یکی از آن ها را برای تفریح و خوش گذرانی انتخاب کنید. از میان تمامی این ساحل های کوچک و بزرگ در آنتالیا، کنیالتی از محبوبیت فراوانی در میان گردشگران برخوردار است. این ساحل، از رستوران ها متنوع و مراکز گردشگری و تفریحی، درختان سرسبز و زیبا، پارکینگ ، چشم انداز بی نظیر و پاکیزه و صندلی هایی برای آفتاب گرفتن دارد و یکی از مهم ترین مزایای این ساحل، این است که به مرکز شهر نیز نزدیک است.

 

چرا باید تور آنتالیا را انتخاب کنیم؟

♦ یکی از مهم ترین و محبوب ترین شهرها در ترکیه است.

♦ امکانات رفاهی، هتل های با کیفیت و تفریحات بسیار خوبی در آن فراهم شده است.

ا♦ قامتگاه های لوکس و گوناگونی دارد که از لحاظ ارائه ی خدمات زبانزد هستند.

♦ سفر به این شهر برای افراد با مختلف، امکان پذیر است.

♦ سواحل متعددی با چشم انداز های زیبا دارد که در آن ها می توانید تفریحات آبی مختلفی را تجربه کنید.

♦ مراکز خرید متعدد و گوناگون آنتالیا امکان خرید کالاهای متفاوتی را با قیمت های مناسب برایتان فراهم می­فراهم می کنند.

بلیط هواپیما آنتالیا

هدف شما از سفر قاعدتاً، خوشگذرانی و تفریح است، بشتر افراد تمایل دارند کارهایشان به سادگی و با سرعت هر چه تمام پیش برود. برای این دسته از افراد، خرید تور آنتالیا یکی از بهترین  گزینه ها هنگام سفر کردن است. اما اگر همه چیز را با وسواس و دقت زیاد انتخاب می­کنید، روش دیگر را انتخاب کنید یعنی به صورت اینترنتی اقدام به خرید بلیط هواپیما آنتالیا نمائید و یا هتل خود را آنلاین رزرو کنید. البته اگر باز هم خیالیتان راحت نمی­شود، مراجعه به یکی از دفاتر آژانس های گردشگری و خرید حضوری گزینه ای است که به شما پیشنهاد می­کنیم.

 

 

قیمت بلیط هواپیمای آنتالیا

قیمت بلیط های هواپیما همواره در تاریخ های مختلف متغیر هستند، از سویی بسته به شرکت هواپیمایی(ایرلاینی) که انتخاب می­کنید، کلاس پروازی، کیفیت ارائه ی خدمات و بسیاری از عوامل دیگر می­توانند بر قیمت بلیط هواپیما تاثیرگذار باشند. اما معمولاً در مسیر آنتالیا شما باید مبلغی بین 1.5 تا 4 میلیون تومان را برای خیرید بلیط هواپیما در نظر بگیرید.

 

بلیط هواپیما استانبول

استانبول اولین و پر طرفدار ترین شهر توریستی در کشور ترکیه است، بسیاری از افرادی که آنتالیا را برای سفر انتخاب می­کنند، یا قبلاً استانبول را دیده­اند یا معمولا سوالاتی در مورد تور و بلیط هواپیما استانبول دارند. تور و بلیط هواپیما در این مسیر هم همواره در فصل های مختلف سال با قیمت های مختلفی به فروش می­رسد. اما اگر قصد سفر به استانبول را دارید بهتر است بدانید که این مورد شدیداً وابسته به زمان سفر، کلاس پروازی و بسیاری از عوامل متعدد دیگر است که قیمت بلیط و تور شما را تغییر می­دهند. برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما استانبول می­توانید یکی از سایت هایی که به صورت آنلاین تور و بلیط هواپیما را می­فروشند را چک نمایید اما اگر می­خواهید بدانید، برای خریدن بلیط هواپیمای استانبول ممکن است شما مجبور به هزینه کردن مبلغی بین 1 تا 3 میلیون تومان بشوید.

 

 

اماکنی که باید در سفر به ترکیه از آن­ها دیدن کنیم

ترکیه یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری جهان است. این مقصد گردشگری در طی سال های گذشته همواره یکی از محبوب ترین اماکن گردشگری برای ایرانیان بوده است. هزینه های پایین سفر، اقامت تا 90 روز بدون ویزا برای ایرانیان، همسایگی با ایران و تنوع اماکن گردشگری و زیبایی های طبیعی می­تواند سالانه هزاران گردشگر را جذب کند.

 

برگرفته از وبسایت : https://www.golfamsafar.com/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید