دیدار سردار مومنی با خانواده “حر لشکر 25 کربلا”

    کد خبر :83851

جانشین فرمانده نیروی انتظامی برای دیدار با خانواده سردار شهید شیرسوار از شهدای جنگ تحمیلی، به قائم‌شهر سفر کرد.

به گزارش ایسنا،‌ به منظور تجلیل از رشادت‌های شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی، سردار اسکندر مومنی‌ جانشین فرمانده ناجا به همراه سردار میرفیضی فرمانده انتظامی استان مازندران با خانواده سردار شهید شیرسوار در شهرستان قائم شهر دیدار کرد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در این دیدار با بیان اینکه شهادت یک هدیه الهی است، گفت: شهدا یک کار حسینی کردند و خانواده‌های شهدا کار زینبی می‌کنند، چون ما اعتقاد داریم وظایف خانواده‌های شهدا سنگین‌تر از کار شهداست.

سردار مومنی با اشاره به این که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رمز پایداری امنیت و آرامش کشور است و شهدا مایه سربلندی و افتخار ملت ایران اسلامی هستند، عنوان کرد: همه ما مدیون خون شهدا و صبر و استقامت خانواده آنان هستیم‌.

وی‌ گفت: امنیت در سایه تلاش بی‌دریغ شهدا و ایثارگران به بار می‌نشیند و وظیفه ما ادامه راه سرخ شهیدان و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

جانشین نیروی انتظامی حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه را مهمترین پیام شهدا دانست و اظهار کرد: دشمنان با توطئه‌های مختلف قصد دارند امنیت کشور را به مخاطره بیندازند، لذا همه آحاد جامعه بایستی با عمل به فرامین مقام عظمای ولایت و ادامه دادن راه شهدا برای خنثی‌سازی نقشه‌های شوم دشمنان نقش‌آفرینی کنند.

وی در خاتمه تاکید کرد: صبر و استقامت خانواده‌های شهدا و جانبازان موجب رضایت پروردگار است و در سایه فداکاری و از خود گذشتگی این بزرگواران امروز امنیت و آرامش پایداری در جامعه حاکم است‌.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار شهید شیر سوار از فرماندهان لشکر 25 کربلای استان مازندران بود که در سوم دی ماه 1365 در منطقه عملیاتی هفت تپه بر اثر اصابت خمپاره به شهادت رسید که به دلیل رشادت‌هایش در طول دفاع مقدس در عملیات‌های مختلف به “حر لشکر 25 کربلا” معروف بود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید