دکوراسیون شاداب با گل مصنوعی

  • آرشیو
  • پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۱:۵۱
    کد خبر :807424
دکوراسیون شاداب

امروزه با گسترش سبک مدرن دکوراسیون داخلی در منازل می توان با کمی سلیقه و صرف هزینه، منازل را با استفاده از گل های مصنوعی به زیبا ترین شکل ممکن طراحی نمود.

گل ها و گیاهان مصنوعی به قدری مشابه انواع طبیعی ساخته می شوند که به سختی می توان تفاوت آنها را با یکدیگر متوجه شد. اما گل و گیاه مصنوعی به تنهایی برای تزئین محیط ساختمان کافی نیست؛ شما باید از گلدان های شیک و زیبا برای به نمایش گذاشتن آنها استفاده کنید.

گلدان هایی از جنس شیشه، چوب، سنگ، سفال، سرامیک، فلز و… برای قرار دادن گل مصنوعی بسیار مناسب هستند. چند شاخه گل و گیاه مصنوعی با طرح و رنگ متنوع را درون آنها بگذارید و در نقاط مختلف منزل استفاده کنید. آنگاه می بینید که چه تغییر چشمگیری در دیزاین دکوراسیون داخلی شما پدید می آید.

روانشناسی و شناخت تاثیرات روحی و ذهنی رنگ ها بر انسان می تواند در طراحی گل های مصنوعی به شما کمک فراوانی کند. استفاده از رنگهای ملایم در کنار رنگ های تند موجود در طبیعت، احساس واقعی بودن و آرامش طبیعت را به بیننده منتقل نموده و نمای جذاب، شیک و مدرنی را در خانه پدید می آورد.

امروزه انواع گل مصنوعی با شباهت شگفت انگیز به گل های طبیعی موجود در باغچه ها ساخته می شود که زیبایی و شادابی همیشگی را میهمان چشمان ما می کند. گل هایی همچون رز، لاله، بنفشه، داوودی، کوکب، ناز، شیپوری، لادن، زنبق، ارکیده، سوسن، نرگس، شمعدانی، ختمی، مینا، اطلسی، آفتاب گردان، اختر، شقایق، یاس، نرگس، پامچال و بسیاری دیگر.

در کنار گل های پرورشی که بیشتر مردم در باغچه ها مشاهده می کنند، بسیاری از گل های وحشی در کوه و دشت و صحرا هم رشد می کند که انواع مصنوعی آنها نیز با دقت و مهارت خیره کننده تولید شده و در بازار به فروش می رسد.

از ترکیب گل های پرورشیِ اصلاح شده در کنار گل های خودرو می توان چیدمان های بسیار زیبایی پدید آورد که رضایت و تحسین هر تماشاگری را بر می انگیزد.

گل مصنوعی به درد چه جاهایی می خورد؟

کاربرد گل و گیاه طبیعی در خانه آرایی محبوبیت فراوانی دارد اما در بسیاری از مواقع به دلایل مختلف، امکان نگهداری از آنها وجود ندارد. اکثر مردم به دنبال ایجاد زیبایی بصری در خانه و محیط زندگی و کار هستند. اگر گل و گیاه طبیعی مورد علاقه و منطبق با سلیقه خود را پیدا نمی کنید، به راحتی می توانید انواع بی شمار گل های مصنوعی را مورد بررسی قرار دهید؛ شاید مدلی وجود داشته باشد که تمامی انتظارات شما را برآورده کند.

گل مصنوعی نیازی به مراقبت ندارد، پژمرده نمی شود و محدود به فصل خاصی نیست. اما برای این که بتواند به اندازه گلی طبیعی زیبا باشد باید از آن درست استفاده کنید.

همان طور که حتما شما هم تاکنون متوجه شده اید، اکثر گل ها و گیاهان مصنوعی برای استفاده در فضای سرپوشیده و به دور از نور مستقیم خورشید ساخته می شوند و فقط بعضی مدل های خاص آن توان تحمل و پایداری در برابر ناملایمات محیط باز را دارند.

ولی این مساله به معنای ممنوعیت مطلق استفاده از گل مصنوعی در فضای آزاد نیست؛ جاهایی مثل بالکن، ایوان، تراس و حیاط خلوت ساختمان ها معمولا ساعات مشخص و محدودی در معرض تابش نور خورشید قرار می گیرند. در چنین شرایطی می توان گلدان گل مصنوعی را بر روی میز به نمایش گذاشت و افراد هم بر روی صندلی های اطراف آن نشسته و از زیبایی محیط لذت ببرند.

نصب چمن مصنوعی و دیوار سبز مصنوعی بر سطح کف و دیوار های بالکن هم منظره ای فوق العاده چشم نواز را به وجود می آورد که گلدان گل مصنوعی در دل آن همچون نگینی ارزشمند می درخشد. ساخت یک آبنما و حوض کوچک دیواری هم حال و هوای یک باغ خرّم و با صفا را در محیط آپارتمان ایجاد می کند.

 

زیبایی گل و گیاه مصنوعی در کنار چمن مصنوعی دو چندان می شود

طاقچه و شلف، میز عسلی، میز ناهار خوری، کمد و دراور، بوفه ویترین، میز آشپزخانه، کنسول و جزیره آشپزخانه، میز تحریر و کار، روی جا کفشی، سرویس بهداشتی، راهرو، راه پلّه و… بعضی از جاهای مناسب برای گذاشتن گلدان مصنوعی هستند که احتمالا شما هم در منزل خود و یا دوستان و آشنایان نمونه هایی از آن را دیده اید.

خرید هوشمندانه گل مصنوعی

خرید گل و گیاه مصنوعی از مراکز عمده فروشی، یکی از شیوه های کاهش هزینه ها محسوب می شود. فروشگاه های عرضه عمده محصولات غالباً قیمت های پایین تری را بر روی کالاهای خود می گذارند که البته به شرط خرید در تعداد انبوه این قیمت در اختیار شما قرار می گیرد. ولی برخی از فروشندگان هم پیدا می شوند که در صورت اصرار خریدار به تعداد محدود (تک فروشی) هم قیمت عمده فروشی را محاسبه می کنند.

نکته قابل توجهی دیگری که در عمده فروشی ها به چشم می خورد، وجود محصولاتی با ایرادات و نقائص جزئی است که امکان فروش آنها با قیمت عادی را غیر ممکن می کند. در فرایند تولید همه کالاها، همیشه درصد ناچیزی از محصولات دارای معایب و اشکالاتی بسیار جزئی و نامحسوس هستند که به دلیل رعایت حقوق مصرف کنندگان نمی توان آنها را به فروش رساند.

یک گلدان گل مصنوعی در مرکز عمده فروشی

بنابراین، چنین محصولاتی معمولاً از بین برده می شود و یا با قیمت های بسیار پایین تر به فروش می رسد. مشتریان آگاه و نکته سنج می توانند چنین فرصت هایی را غنیمت شمرده و خریدهای ارزنده ای را انجام دهند. با کمی سلیقه می توان همین محصولات ظاهراً خراب و دور ریختنی را به بهترین شکل استفاده نموده و دسته گل های بسیار زیبایی را پدید آورد.

جهت خرید گل و گیاه مصنوعی به وبسایت ماناچمن به آدرس اینترنتی www.manachaman.com مراجعه فرمایید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید