دو ماه وحشتناک در انتظار چلسی و لمپارد

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ ۱۴:۰۸
    کد خبر :665897

چلسی از تاریخ 21 ژانویه تا 21 مارس با یک تقویم فشرده و فوق العاده سخت روبرو خواهد بود.

 

تیم فرانک لمپارد فصل جدید لیگ برتر را با شکست سنگین در اولدترافورد آغاز کرد اما در ادامه کار شرایط برای چلسی تغییر کرد و این تیم با ترکیبی از بازیکنان جوان و پر تجربه خود نمایش های درخشانی را ارائه داد. با این حال اما چلسی طی چند هفته اخیر عملکرد پرنوسانی داشته و در دو بازی خانگی شکست خورده است اما با این وجود پیروزی ابتدای هفته مقابل تاتنهام ژوزه مورینیو، تا حدود زیادی انگیزه و روحیه را به تیم فرانک لمپارد بازگرداند.

 

چلسی در لیگ قهرمانان اروپا نیز نمایش های نسبتا خوبی ارائه داد و بعد از والنسیا به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی رقابت ها صعود کرد. همچنین اخیرا در قرعه کشی مشخص شد که شاگردان فرانک لمپارد باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف بایرن مونیخ بروند؛ قرعه ای که قطعا دو بازی فوق العاده دشوار را برای چلسی رقم خواهد زد.

 

به گزارش ورزش سه،چلسی اما از اواخر ماه ژانویه تا اواخر ماه مارس با یک تقویم وحشتناک روبرو خواهد بود. این بازی های ترسناک از 21 ژانویه و دیدار چلسی مقابل آرسنال در استمفوردبریج آغاز خواهد شد. این آخرین بازی چلسی در ژانویه خواهد بود و آن ها بعد از دیدار مقابل آرسنال حدود 10 روز استراحت خواهند کرد. اوج سختی کار تیم فرانک لمپارد اما به ماه فوریه بر می گردد؛ جایی که شاگردان فرانک لمپارد طی سه هفته به ترتیب مقابل تیم های لسترسیتی، منچستریونایتد و تاتنهام قرار خواهند گرفت. بعد از آن چلسی تنها سه روز بعد از بازی مقابل تاتنهام، در چهارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بازی دور رفت خود مقابل بایرن مونیخ را در استمفورد بریج انجام خواهد داد.

 

 

بعد از بازی مقابل بایرن در لیگ قهرمانان اروپا چلسی در سه بازی لیگ برتر به ترتیب مقابل بورنموث، اورتون و استون ویلا قرار می گیرد و پس از آن در بازی برگشت لیگ قهرمانان به مصاف بایرن می رود؛ حتی این ها هم پایان کار سخت چلسی نیست و آبی های لندن 3 روز بعد از بازی مقابل بایرن به مصاف منچسترسیتی خواهند رفت. بازی هایی که می تواند سرنوشت کل فصل تیم لمپارد و چلسی را رقم بزند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید