دستگیری 2 برادر به جرم تخریب گاراژی در جنوب تهران

    کد خبر :676205

رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری 3 تن از عاملان تخریب گاراژی در جنوب تهران خبر داد و گفت: 2 تن از متهمان برادر هستند.

سرهنگ رسول محبت در تشریح این خبر گفت: اواخر هفته گذشته، فرد میانسالی به پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی مراجعه و مدعی بود مالک یک گاراژ تعمیرات خودرویی در حوالی خیابان شهید رجایی است و چند نفر ناشناس با حضور در محل کارش، اموال گاراژش را تخریب و قبل از حضور ماموران پلیس از محل گریخته‌اند.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع، تیمی از ماموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، وارد عمل شدند و در بررسی‌های اولیه دریافتند که شاکی چندی پیش در یکی از کشورهایی اروپایی با فردی به نام “افشین” که در زمینه خرید و فروش خودروهای لوکس فعالیت دارد، آشنا شده و مدتی بعد به علت اختلاف حساب و مسائل شخصی، مجبور به ترک شراکت و بازگشت به کشور شده و در یکی از محلات جنوب شهر تهران در گاراژی در محدوده خیابان شهید رجایی فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

سرهنگ محبت افزود: در گام بعدی تحقیقات پلیسی، شواهد و مستنداتی به دست آمد که حکایت از آن داشت که ” افشین ” در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، شاکی پرونده را با توجه به اختلافات قبلی، تهدید به مرگ و تخریب گاراژش که شاکی پرونده مدیریت آن را بر عهده دارد، کرده است.

وی ادامه داد: تحقیقات تکمیلی مأموران، صحت گزارش شاکی را تأیید و مشخص شد که در شب حادثه چند نفر ناشناس که ظاهرا دو نفر از آنها به گفته خودشان از برادران ” افشین ” بودند با حضور در گاراژ شاکی، اموال گاراژ را تخریب و بلافاصله از محل وقوع جرم گریخته‌اند.

 

به گزارش ایسنا ،سرهنگ محبت افزود: تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان پرونده آغاز شد تا اینکه در صبح روز بیست و هشتم دی ماه مخفیگاه متهمان درحوالی خیابان پاسدارن شناسایی و تیمی از ماموران پایگاه هفتم پلیس امنیت به محل اختفای آنها اعزام و در یک عملیات پلیسی سه تن از عاملان این تخریب را دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی انتقال دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محبت با بیان اینکه متهمان به جرم خود اعتراف و اظهار داشتند که به دستور برادرشان مرتکب تخریب شده‌اند، خاطر نشان کرد: هر سه متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، به دادسرا معرفی شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید