دستگیری عوامل درگیری مسلحانه حوالی خیابان نبرد

    کد خبر :783846

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری دو نفر از عوامل درگیری مسلحانه حوالی خیابان نبرد خبر داد.

چهارم بهمن ماه جاری یک مورد درگیری و شرارت منتج به تیراندازی در حوالی خیابان نبرد به وقوع انجامید که در این راستا بلافاصله تیمهای عملیاتی از مأموران پلیس سریعاً در محل وقوع جرم حاضر شدند و در بررسی اولیه میدانی مشخص شد تعدادی از اراذل و اوباش منطقه پس از حضور در محل اقدام به عربده‌کشی با سلاح سرد و درگیری کرده که در این بین نیز اقدام به تیراندازی با سلاح گرم کرده‌اند.

با توجه به اینکه متهمان این پرونده قبل از حضور مأموران از محل وقوع جرم متواری شده بودند، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

در تحقیقات صورت گرفته و اظهارات اهالی محل مشخص شد عاملان این اقدام مجرمانه از اراذل و اوباش سطح‌دار تهران بوده که به همراه تعدادی از نوچه‌هایشان به وسیله قمه اقدام به عربده‌کشی و درگیری و در تعاقب ضرب و شتم نیز ضمن ایجاد رعب و وحشت با سلاح گرم اقدام به تیراندازی هوایی کرده و از محل متواری شده بودند.

نتیجه تحقیقات صورت گرفته به مرجع قضائی ارسال و دستورات شناسایی و بازداشت تمام متهمان و عاملان این درگیری مسلحانه صادر شد.

در ادامه روند رسیدگی به پرونده، با کمک دوربینهای مداربسته هویت متهمان پرونده شناسایی و دو نفر از عاملان اصلی این درگیری و تیراندازی در روز نوزدهم بهمن ماه دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال داده شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ سعید راستی؛ رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: افراد دستگیر شده دارای سوابق متعدد، درگیری، اخلال در نظم، نزاع ‌جمعی، تیراندازی، قدرت‌نمایی با سلاح و زورگیری هستند.

وی تصریح کرد: متهمان با قرار میلیاردی روانه زندان شدند و تلاش برای دستگیری سایر متهمان این پرونده همچنان ادامه دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید