دستگیری عاملان آتش زدن آمبولانس در بجنورد

  • سیاسی
  • شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ ۱۹:۳۷
    کد خبر :958802
دستگیری

حسن ناهیدی اظهار داشت: این افراد که ۳۰ شهریور ماه امسال به آمبولانسی در بجنورد حمله کردند، اعتراف کردند که تحت تاثیر رسانه های فارسی زبان بیگانه به این اقدام خشونت آمیز دست زدند.وی گفت: در ناآرامی های ۳۰ شهریورماه، اقدام به تخریب شیشه مغازه ها و بانک ها کرده و یک دستگاه آمبولانس را به آتش کشیدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی افزود: در این حادثه تکنسین آمبولانس با ضربات چاقو مصدوم شد.

دستگیری عوامل تخریب مغازه‌های بجنوردتخریب 

معاون اجتماعی و فرهنگی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی هم گفت: شماری از افراد فریب خورده که اقدام به تخریب شیشه بانک ها و مغازه های بجنورد کرده بودند، دستگیر شدند.

سرهنگ سجاد نامور اظهار داشت: این افراد با پرتاب سنگ و یا اشیا فلزی سبب تخریب شیشه بانک و یا مغازه ها شده و در یک مورد سبب آسیب چشم یک دختر ۱۸ ساله شدند.

وی افزود: با رصد اطلاعاتی این افراد شناسایی و دستگیر شدند.

معاون اجتماعی و فرهنگی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: شناسایی و برخورد با تشویق کنندگان به اعتصاب و برهم زدن نظم عمومی و مجازات قانونی آنان ادامه دارد.

با رصد اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه خراسان شمالی، وزارت اطلاعات و همراهی و گزارش های دقیق مردمی، چند تن از عوامل حمله و تخریب واحدهای صنفی در بجنورد دستگیر شدند.

این افراد برای ایجاد رعب و وحشت و به تعطیلی کشاندن بازار به مغازه‌ها و صاحبان اصنافی که با آنان همراهی نکردند، برنامه هایی داشتند که با اقدام به موقع سپاه پاسداران و نیروهای امنیتی و قضایی، طرح آنان در نطفه خفه شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید