رئیس کلانتری ۱۲۰ سیدخندان خبر داد

دستگیری باند سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره

  • حوادث
  • یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ ۱۰:۵۲
    کد خبر :605064

رئیس کلانتری ۱۲۰ سیدخندان از دستگیری ۵ نفر سارق در رابطه با سرقت مصالح و لوازم ساخت خانه خبر داد.

سرهنگ داوود زندی در تشریح این خبر، بیان داشت: بامداد چهارشنبه هفته گذشته مأموران گشت کلانتری در حال گشت زنی در خیابان شریعتی با یک دستگاه پیکان وانت که دو نفر در حال بار زدن مصالح ساختمانی به آن بودند مشکوک شدند.

وی ادامه داد: مأموران به سمت خودرو رفتند و وقتی این دو نفر را مورد سوال‌های خود قرار دادند با جواب‌های ضد و نقیض این افراد روبرو شدند و مشخص شد حدود ۸۲ عدد میلگرد، دو عدد تیرآهن و چهار کلاف سیم مفتول بار این دستگاه وانت شده است.

وی افزود: در ادامه متهمان به کلانتری دلالت داده شدند و در آن محل به سرقت از آن ساختمان نیمه کاره با نگهبان آنجا و در چندین مرتبه اعتراف کردند و اعتراف کردند که با نگهبان همان ساختمان نیمه کاره همکاری داشتیم و وی اجازه بارگیری داده و قرار بود پول حاصل از فروش اموال سرقتی را بین یکدیگر تقسیم کنیم.

به گزارش مهر، این مقام انتظامی تصریح کرد: وقتی مأموران برای دومین بار به موقعیت مراجعه کردند دیدند این بار دو نفر دیگر با خودروی وانت دیگری قصد بارگیری دارند که با حضور به موقع مأموران هر دو به همراه نگهبان ساختمان دستگیر و به کلانتری دلالت داده شدند.

وی با اشاره به اینکه هر پنج متهم صراحتاً به جرم خود اعتراف و عنوان داشتند با هم همکار هستیم و این مصالح را نیز به قیمت پایین‌تر به فروش می‌رساندیم، گفت: برای متهمان که دو تن از آنان سابقه دار می‌باشد پرونده‌ای تشکیل و به مقام قضائی معرفی شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید