خودرو ویژه رنو برای بازار روسیه

  • خودرو
  • چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ۱۱:۱۱
    کد خبر :214089

رنو قصد دارد با یک خودروی جدید که یک کوپه-کراس‌اوور محسوب می‌شود، در اواخر سال جاری وارد روسیه شود.

برخی از منابع اگاه رنو در فرانسه و روسیه این خبر را تائید کرده‌اند. خودروی جدیدی رنو بر پایه پلت‌فرم داچیا داستر ساخته خواهد شد و مشخصات آن تاکنون در حد رمز و راز باقی مانده است.

به گزارش بازتاب به نقل از عصرایران، خودروهای Kaptur روسی- پلت‌فرم خودروهای جدیدی بر اساس Kaptur ساخته خواهد شد.

این کراس‌اوور که نامش نیز فاش نشده توسط برندهای خودروسازی مسکو مونتاژ خواهد شد و احتمالا نسخه‌های تولیدی آن تا اواخر سال معرفی می‌گردد. نمایشگاه خودرویی مسکو 2018 بهترین مکان برای معرفی این خودروی جدیدی رنو عنوان شده است.

براساس شنیده‌های این کراس جدید جایگاهی بالاتراز Kaptur دارد و احتمالا به شکل انحصاری در بازار روسیه به فروش خواهد رسید. Kaptur یک خودروی خاص با تنظیمات ویژه برای بازار روسیه و برخی دیگر از بازارهای جهان مانند هند است و تفاوت های با نسخه کپچر دارد.

رنو Kaptur در ماه‌های انتهایی سال 2016 معرفی شد و از پلت‌فرم BO داچیا داستر بهره می‌برد. این خودرو رد پای کپچر اروپایی را دنبال می‌کند و در ظاهر اشتراکات زیادی را با کپچر اروپایی‌ها دارد.

اما کراس جدیدی روس‌ها برخلاف کپچر با قابلیت محرک تمام چرخ ظاهر شده و با دیفرانسیل قفل مرکزی ارائه می‌شود. سامانه تعلیق پیشرفته و فاصله سخاوتمندانه 8 اینچی از کف خودرو تا زمین از دیگر مشخصات این خودرو خواهد بود که بخشی از آن- به دلیل اشتراک پلت‌فرم- در Kaptur نیز دیده می‌شود.

تنظیمات این خودرو با کپچرهای اروپایی تفاوت زیادی دارد و و کار دوباره‌ای روی طراحی چراغ‌های جلو و نمای انتهایی صورت گرفته است. جلو پنجره و بخش کوچکی از سپر و گلگیرهای جلو نیز تغییر کرده‌اند. در داخل خودرو نیز سامانه اطلاعات و سرگرمی “مدیاناو” در خودرو جایگزین R- لینک‌های داستر و برخی دیگر از مدل‌های داچیایی می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید