معرفی و نگاهی دقیق به خودرو جدید دوج چارجر 2021

    کد خبر :819756
معرفی و نگاهی دقیق به خودرو جدید دوج چارجر 2021

دوج چارجر مدل ۲۰۲۱ ما را به یاد روز‌هایی می‌اندازد که اکثر سدان‌های سایز بزرگ دارای موتور‌های عقب و موتور‌های V-۸ بودند اما این سدان بزرگ دوج قرار است با گزینه‌های محبوب مانند سیستم چهار چرخ متحرک و فناوری جدید رونمایی شود.

اتومبیل دوج چارجر 2021 SRT یک خودرو بسیار عالی و شگفت انگیز است.

به همین دلیل خودرو به سیستم‌های کمکی رانندگی زیاد و یک سیستم اطلاعات سرگرمی فوق العاده مجهز شده است البته جذابیت گسترده آن به بسته‌های جذاب ظاهری، تجهیزات عملکردی جذاب و قیمت‌های کاملاً مقرون به صرفه آن برمی گردد. در حالی که فضای داخلی آن از برخی مواد بی کیفیت تشکیل شده است و مدل‌هایی که روی بزرگترین چرخ‌ها می‌غلتند سواری سخت تری دارند، کابین جادار و صندوق عقب بزرگ آن اساساً آن را به یک ماشین قدرتمند تبدیل می‌کند.

فکر می‌کنیم این خودرو هشت سیلندری 5.7 لیتری R/T با ۳۷۰ اسب بخار قدرت، ترکیبی کامل از قدرت و ویژگی‌ها را دارد. کسانی که می‌خواهند چهار چرخ محرک داشته باشند محدود به نسخه‌های V-۶ هستند. V-۸ بزرگتر ۴۸۵ اسب بخاری که همراه با Scat Pack عرضه می شود، شتاب گیری را عالی می‌کند، اما حدود ۵ هزار دلار بیشتر از R / T هزینه دارد.

در کنار صفحه نمایش ۸.۴ اینچی لمسی، Uconnect استاندارد با Apple CarPlay و Android Auto را عرضه می کند، همچنین دارای Driver Convenience Group (مانیتور نقطه کور، هشدار عبور از وسایل نقلیه عقب، آینه‌های خارجی گرم شونده و چراغ‌های جلوی پیشرفته) است. علاوه بر این دارای چرخ‌های ۲۰ اینچی با لاستیک‌های عملکردی برای تمام فصل، ترمز‌های برمبو و سیستم تعلیق تنظیم شده ورزشی است.

در زیر کاپوت خود دارای یک جعبه دنده اتوماتیک هشت سرعته عالی و استاندارد است، در مقابل، V-۶ درایو تمام چرخ را ارائه می دهد. دوج، چارجر را گیربکس دستی نمی‌سازد، اما اگر ساخته شود بسیار سبک تر خواهد بود. چارجر ۴۸۵ اسب بخاری R / T Scat Pack سرعت فوق العاده ۳.۸ ثانیه‌ای را به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند.

چارجر ۳۷۰ اسب بخاری به اندازه کافی عملکرد مناسب دارد و به جرات می توان گفت که می تواند در برابر دیگر سدان ها قدرتمند باشد. چارجر سواری آرام و بی نظیری را فراهم می کند، چرخ‌های بزرگ ۲۰ اینچی آن در اکثر سطوح آرام است، اما موانعی مانند عبور از چاله‌ها آرامش آن را مختل می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، کابین این خودرو بسیار کاربردی بوده و از سوی دیگر، همان طور که انتظار می‌رود لوکس نیست. به غیر از فضای پای بسیار خوب صندلی‌های عقب، به طور کلی فضای سرنشین این خودرو به مانند رقبای خود خوب نیست. طراحی ساده کابین با روح یک خودروی عضلانی کلاسیک کاملا هم خوانی دارد. فضای صندوق عقب آن در برابر رقبا به هیچ وجه خوب نیست، ولی به راحتی چند ساک و چمدان را داخل جای می‌دهد. در کنسول مرکزی خودرو فضای نگهداری خوبی برای اشیای کوچک وجود دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید