خودرو‌های بدون پلاک توقیف می‌شوند

    کد خبر :892462
خودرو‌های بدون پلاک توقیف می‌شوند

سرهنگ محمد علی زارع در برنامه سلام صبح بخیر ایران اظهار داشت: تحت هیچ شرایطی نباید خودرو بدون پلاک از کارخانه خارج شود، چون واحد‌های شماره گذاری در کارخانجات تولیدی مستقر است و زمانی که اطلاعات مالکین از طرف نمایندگان خودروساز ارسال و در سامانه شماره گذاری ثبت می‌شود، پلاک به نام مالک اختصاص داده شده و بنا به دستورالعمل پلیس نصب می‌شود.

معاون فنی و مهندسی پلیس راهور ناجا درباره وضعیت پلاک‌های موقت گفت: پلاک موقت صرفاً برای کارخانه‌های خودروساز است آن هم برای زمانی است که خودرویی تولید می‌شود و قرار است برای مدتی جایی مستقر باشد تا احراز اصالت شده و مالک آن مشخص شود.

او افزود: متاسفانه بعضی از سازندگان خودرو، مقررات را رعایت نمی‌کنند و خودرو را بدون پلاک به مشتریان تحویل می‌دهند و همکاران من در سراسر کشور چنانچه این خودرو‌ها را رویت کنند بلافاصله آن را توقیف می‌کنند.

به گزارش صداو سیما، سرهنگ زارع تصریح کرد: از هموطنان عزیز خواهش می‌کنم که خودرو را بدون پلاک از خودروساز تحویل نگیرند، چون احتمال دارد که خودرو مجوز نداشته باشد و به علت مشکلاتی که خودرو دارد، بعدا نتواند شماره بشود و برای مالک خودرو مشکل ایجاد کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید