خرید و فروش مسکن ملی ممنوع است

    کد خبر :756198

محبوب حیدری در گفت و گو با ایرنا افزود: در حال حاضر محل واحدی که به متقاضیان اختصاص می‌یابد ، هنوز مشخص نشده و کسی نمی‌تواند سهمیه ثبت‌نامی خود را بفروشد.

وی بیان کرد:خرید و فروش این واحدها بعد از واگذاری نیز ممنوع بوده و از آنجایی که این واحدها با حمایت دولت برای افراد کم‌درآمد احداث می‌شود، مختص خود فرد ثبت نام کننده خواهد بود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به ثبت نام ۱۳ هزار و ۲۴۵ نفر در استان برای طرح اقدام ملی مسکن،گفت: از این تعداد ۹ هزار و ۲۴۹ نفر در شهر اردبیل ثبت‌نام کرده‌اند.

حیدری بیان کرد:از این تعداد نیز تاکنون پنج هزار و ۸۳ نفر در کل استان و سه هزار و ۲۷۶ نفر در شهر اردبیل حائز شرایط شناخته شدند.

وی تشریح کرد: از پنج هزار و ۸۳ نفر حائز شرایط در استان سه هزار و ۴۷۱ نفر و در شهر اردبیل ۲ هزار و ۹۵۷ نفر تایید نهایی شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: از ۲ هزار و ۹۵۷ نفر تایید شده در شهر اردبیل ،۲ هزار و ۱۵۰ نفر نسبت به واریز وجه اقدام کرده اند و احداث ساختمان ۵۴۰ نفر شروع شده و سقف اول و یا ستون‌های این واحدها در حال اجرا است.

وی ادامه داد: برای ۵۰۰ واحد دیگر نیز در حال آماده کردن زمین هستیم و به این ترتیب احداث واحد هزار نفر آغاز می‌شود.

حیدری گفت: برای هزار نفر بعدی نیز از ۶۷ هکتار زمین در نظر گرفته شده استفاده می شور که طراحی آن نیز در مرحله اجرا است.

وی با اشاره به سهمیه هزار و ۵۰۰ واحدی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت گفت: این تعداد برای ۱۴ شهر استان شامل می‌شود که در این شهرها نیز هزار و ۱۲ نفر واجد شرایط شناخته شده و ۲۴۲ نفر وجه اولیه را واریز کرده اند.

وی با بیان اینکه مهلت واریز وجه مرحله اول به اتمام رسیده است، افزود: افرادی که وجه را واریز نکرده اند از چرخه حذف می شوند و در مراحل بعدی فراخوان مسکن ملی ، می توانند ثبت نام کنند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید