خرید آنلاین کالسکه و کریر دلیجان

    کد خبر :779378

خرید آنلاین کالسکه و کریر دلیجان و همچنین سرویس کالسکه های دلیجان در فروشگاه نی نی بابا پاسخگوی تمام نیاز های شما جهت خرید کالسکه می باشد.

شرکت دلیجان با هدف تولید محصولاتی که راحتی، ایمنی و آسایش را برای کودکان و والدین آنها فراهم می‌آورند، در سال 1366 در تهران آغاز به کار نمود. دلیجان که از همان بدو تأسیس در صدد افزایش رضایت هم‌میهنان از طریق تمرکز بر روی کیفیت محصولات خود بود، محصولات شرکت دلیجان ائم از کالسکه دلیجان و کالسکه رما، کریر، روروئک، صندلی غذاخوری، نی نی لای لای، صندلی خودرو و سه چرخه با اتّکا به دانش متخصّصان ایرانی به انجام رسانده و به مرور با پشت سر نهادن مراحل تولید، تبدیل به بزرگترین تولید کننده‌ و صادر کننده لوازم حمل و ایمنی کودک در کشور عزیزمان ایران شود.

شما می توانید به آسانی با مراجعه به وب سایت نی نی بابا نسبت به خرید کالسکه دلیجان از شرکت دلیجان اقدام فرمایید و از تخفیف های بی نظیر و ویژه فروشگاه نی نی بابا برخوردار شوید.

کالسکه دلیجان | شرکت دلیجان | کالسکه نوزاد

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کالسکه های نوزاد شرکت دلیجان با ما در تماس باشید.

شرکت دلیجان با طراحی و تولید انواع لوازم سیسمونی کودک از قبیل: کالسکه های تک و دوقلو، روروئک ها در طرح ها و رنگ های مختلف، کریر، نی نی لای لای، صندلی خودرو، سه چرخه های زیبا و همین طور پرفروش ترین و محبوب ترین محصول که تخت کنار مادر ویرا است، سالیان سال است به خدمت رسانی برای والدین عزیز و نوزادان می پردازند.  تولید و طراحی در داخل و صادرات چشم گیر و قابل افتخار در کشورهای خارجی از نقاط عطف محصولات دلیجان به شمار می رود. در اینجا به توضیح و شرح کوتاه در مورد برخی لوازم دلیجان می پردازیم.

کالسکه های دلیجان

اگرچه آغوش پدر و مادر اصلی ترین نیاز عاطفی کودک است اما در همه ی اوقات نیز نمی توان کودک را در اغوش گرفت کالسکه ابزاری است که به کمک شما می آید تا هم خود و هم فرزندتان راحت تر باشید. کالسکه های دلیجان از ظاهری شکیل و استایلی خاص و متفاوت و مناسب با استاندار های جهانی ساخته شده اند. راحتی نوزاد در کالسکه، امنیت و آرامش وی و کنترل والدین روی نوزاد از مهم ترین اهداف دلیجان در ساخت کالسکه ها بوده است.کالسکه های دلیجان شامل: بنیتا، یوفو، 130، روما و روما پلاس، مکس، 130اکو، یوفو اکو، تاینی و کالسکه عصایی دیبا می باشند.

روروئک های دلیجان

انواع روروئک های دلیجان شامل: یوفو، روما، بنیتا و مکس در رنگ بندی و طرح های مختلف یکی از پرفروش ترین روروئک ها در بازار است. کودک در ابتدای نونهالی نیاز به وسیله ای دارد که بتواند با کمک آن وزن بدن را روی پاها تحمل کرده و یاد بگیرد که کنترل بدن را روی پاها حفظ کند. خرید روروئک دلیجان یکی از مهم ترین اقداماتی است که والدین می توانند برای راه افتادن کودک انجام دهند.

کریر دلیجان

کریر دلیجان از آن دسته ابزاری است که نوزاد می تواند در بسیاری از اوقات روز در آن قرار بگیرد. تحمل وزن تا 13 کیلو را دارد. استایل کریر به گونه ای طراحی شده است که سر و پا و کمر نوزاد کاملا در بر گرفته می شود و آرامش و امنیت خیال نوزاد و مادر را فراهم می کند. دارای کمربند ایمنی و پدال جهت جلوگیری از حرکت تاب خور کریر و سایبان و تشکچه قابل شستشو و ضدحساسیت نیز می باشد.

صندلی غذاخوری دلیجان

اغلب کودکان از یک جا نشستن و غذا خوردن به طور ساکن بیزار هستند. شما می توانید با خرید صندلی غذاخوری دلیجان از فروشگاه آنلاین نی نی بابا این شرایط را برای او فراهم کنید تا با نشستن بر روی صندلی غذاخوری کاربردی و با رنگ های شاد او را به غذاخوردن مجذوب کنید. صندلی غذاخوری دلیجان در عین سادگی تمام نیازهای فرزند شما را برای غذاخوردن فراهم می کند. سینی صندلی قابلیت جدا شدن و اسکلت صندلی قابلیت جداسازی دارد. جمع شدن و تا شدن و امکان تنظیم ارتفاع از مزیت های چشم گیر صندلی غذاخوری دلیجان است. وزن این صندلی 4 کیلو است.

صندلی خودرو دلیجان

صندلی خودروی دلیجان با ظاهری شکیل و رعایت حداکثری ایمنی نوزاد در خودرو از محصولات پرفروش دلیجان است. تمامی مدل های تولیدشده دارای گارد محافظ جهت ایمنی بیشتر و کمربند ایمنی 5 نقطه ای هستند. تحمل وزن نوزاد تا  18کیلوگرم(از بدو تولد تا 4 سال) را دارند. در این محصول بالشتک هایی تعبیه شده که سر و گردن نوزاد را حفاظت می کنند. صندلی آن قابلیت تنظیم در 3 حالت و پارچه ی قرارگرفته بر روی صندلی قابل شستشو و ضدحساسیت و مناسب پوست کودک می باشد. مدل های تولید شده ی این محصول به ترتیب الیت، الیت پلاس، الیت نیو و در آخر صندلی ماشین کانفورت می باشد.

نی نی لای لای دلیجان

نوزادان تا قبل از یک سال ساعات بسیار زیادی از روز را در خواب به سر می برند. در واقع خواب و استراحت کافی و جای گیری در محلی استاندارد و مناسب با ستون فقرات کودک از اهم مواردی است که والدین باید آن را مورد توجه قرار دهند. نی نی لای لای دلیجان از بدو تولید تا زمانی که کودک 9 کیلوگرم وزن پیدا می کند قابل استفاده است. وزن این محصول فقط 1.7 کیلوگرم است و به عنوان گهواره نیز استفاده می شود. روکش پارچه نیز قابل شستشو و ضدحساسیت و لطیف است.

تخت کنار مادر دلیجان

نوزادان در هنگام خواب نیاز دارند جایی کاملا نزدیک به مادر قرار گیرند. احساس آرامش نوزاد به دلیل اینکه در کنار مادر قرار گرفته تنها بخشی از مزیت این تخت است. تغییرات تنفسی و حرکات نوزاد در خواب باید در طول شب تحت کنترل مادر باشد. تخت کنار مادر دلیجان، دارای کمربند جهت ثابت ماندن کنار تخت مادر می باشد که با استفاده تنظیم پایه های قابل تغییر ارتفاع، می توان تخت را موازی با تخت مادر قرار داد. تشک به کار رفته کاملا نرم و قابل شستشو است. ساک قابل حمل نیز به همراه این تخت ارسال می شود.

سه چرخه دلیجان

سه چرخه های دلیجان یکی از لوازم تفریح و بازی کودکان تا قبل از وزن 30 کیلوگرم است. از حداکثر استاندارد های ایمنی استفاده شده و آپشن های قابل توجهی دارد. سایبان، دسته ی هدایت والدین، نشیمن قابل برگشت رو به والدین، سبد خرید و جلوپایی قابل تنظیم از مزایای این محصول است و در 3 مدل ماتادور، تایگر و کارن عرضه می شود.

تمامی محصولات دلیجان را می توان با کم ترین هزینه و بدون اتلاف وقت از فروشگاه اینترنتی سیسمونی نی نی بابا خریداری کرد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید