حذف لژیونر هندبال ایران از مسابقات جهانی

  • ورزشی
  • دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ ۱۰:۳۰
    کد خبر :962526
لژیونر هندبال ایران مسابقات جهانی

لژیونر هندبال ایران به دلیل آسیب دیدگی حضور در مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان را از دست داد.

سید علیرضا موسوی ملی‌پوش هندبال و بازیکن تیم استوابخارست رومانی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه زانو حضور در مسابقات هندبال قهرمانی جهان مردان را از دست خواهد داد. او تا آخرین اردو هم جزو بازیکنان دعوت شده به اردو بود اما بخاطر مصدومیت، تمرینات خود را انفرادی ادامه می‌دهد.

مسابقات هندبال قهرمانی جهان لهستان/سوئد از ۲۲ دی آغاز می‌شود و تیم ملی ایران در گروه A این مسابقات با تیم‌های مونته‌نگرو، اسپانیا و شیلی همگروه است.

سیدعلیرضا موسوی با اعلام این خبر به ایسنا گفت: آسیب دیدگی‌ام از ناحیه زانو (PCL- لیگامنت پشت پا) است. در آستانه مسابقات جهانی و کمتر از یک ماه است که این آسیب برایم پیش آمده و به احتمال ۹۹ درصد نمی‌توانم تیم ملی را در قهرمانی جهان همراهی کنم.

لژیونر هندبال ایران گفت: فقط آرزو می‌کنم تیم ملی نتیجه خوبی بگیرد و از گروه صعود کند. روز گذشته هم با تیم ملی تمرین داشتیم. البته من که جدا تمرین می‌کنم اما بعد از تمرین از بازیکنان و مربی عذرخواهی کردم که نمی‌توانم در لهستان به آنها کمک کنم.

به گزارش ایسنا، بازیکن تیم استوا بخارست رومانی گفت: تنها کاری که می‌توانم کنم آرزوی موفقیت برای تیم ملی است. خودم هم خیلی ناراحت هستم که نمی‌توانم در این دوره از مسابقات همراه تیم باشم اما ورزش حرفه‌ای است و آسیب هم جزئی از آن است. امیدوارم که تیم ملی نتیجه خوبی بگیرد و از گروه صعود کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید