جهانگیری: در مبارزه با فساد باید کار ریشه‌ای انجام شود

    کد خبر :791472

معاون اول رییس جمهور گفت: عده‌ای که پای مبارزه با فساد هستند در زندگی شخصی و کاری شان اهل مبارزه با فساد بودن را هم نشان می‌دهند.

اسحاق جهانگیری طی سخنانی در مراسم رونمایی از سامانه مدیریت جامع اراضی کشور که در سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری برگزار شد، با بیان اینکه عده‌ای که پای مبارزه با فساد هستند در زندگی شخصی و کاری شان اهل مبارزه با فساد بودن را هم نشان می‌دهند، گفت: آنهایی که دنبال مبارزه با فساد هستند یک نوع اش، مبارزه با مصادیق فساد است؛ همین کارهایی که قوه قضاییه انجام می‌دهد و مشخص می‌شود که این فرد فساد کرده یا پولی از بیت‌المال گرفته خورده و غارت کرده است که باید با آن به‌شدت برخورد شود.

به گزارش ایسنا، وی افزود : باید کار ریشه‌ای در مبارزه با فساد انجام شود. اخیرا در جلسه پیشگیری از فساد که در قوه قضاییه برگزار شد گفتم رهبری در سال ۱۳۸۰ فرمان مبارزه با فساد را به سران سه قوه صادر کرد که جزو فرمان های خیلی مهم است.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. کاظم سمندری نژاد گفت:

    اقای جهانگیری از اخوی گرامیتون چه خبر!؟
    یکی از دشمنای واقعی و بسیار خطرناک فعلی فساد در بدنه مدیریتی کشوره که متاسفانه رشد فزاینده ای داشته و باعث نامیدی. و نارضایتی شدید مردم شده.هر کاری که واسه ریشه کنی فساد باید انجام بشه رو انجام بدین قبل اینکه دیر بشه….البته الانشم دیره.چرا باید رهبر این کشور ساده زیست باشه و مقامات کشور دنبال پول و ثروت و رانت؟!

دیدگاهتان را بنویسید