جنگ نقل و انتقالاتی پرسپولیس و سپاهان شروع شد؛ سرخ‌ها بازنده جابه‌جایی دو ستاره

  • ورزشی
  • دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۰۶
    کد خبر :734075

یکی از دغدغه های اصلی پرسپولیس و یحیی گل محمدی حفظ بشار رسن ستاره عراقی پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات است. بشار در این فصل یکی از بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس بوده اما پرداخت نشدن مطالبات این فصلش او را حسابی کلافه کرده و بارها به همین دلیل اعلام کرده که در پایان فصل از این باشگاه جدا خواهد شد.

رسول پناه سرپرست پرسپولیس اما در مصاحبه دیروز خود اعلام کرد که ترابی و بشار را حفظ خواهند کرد اما گویا پیشنهاد پرسپولیس به این هافبک خلاق برای تمدید قرارداد مورد موافقت او قرار نگرفته است. روزنامه گل در گزارشی خبر از پیشنهاد سپاهان به هافبک پرسپولیس داده است.پیش تر عنوان شده بود در صورتی که بشار رسن در پایان فصل از پرسپولس جدا شود گزینه یحیی گل محمدی برای جایگزینی او سروش رفیعی خواهد بود.

بازیکنی که در ابتدای فصل و بعد از کنار گذاشته شدن توسط کالدرون از پرسپولیس راهی مشهد شد تا شاگرد یحیی در پدیده شود اما نیم فصل با پیشنهاد قلعه‌نویی به سپاهان رفت تا حضور نسبتا موفقی را در این تیم سپری کند. علاقه سروش به پرسپولیس بر کسی پوشیده نیست و او از هر فرصتی برای بازگشت به این تیم استفاده خواهد کرد اما در صورتی که این جابه‌جایی بزرگ میان دو تیم اتفاق بیفتد، سپاهان و سروش برنده اصلی این معامله خواهند بود.

به گزارش همشهری آنلاین ،رسن هم که قرارداد بی دغدغه با باشگاه اصفهانی خواهد بست و تنها این پرسپولیس است که بازنده اصلی این ماجراست. در صورتی که رسن از پرسپولیس جدا شود و به تیم داخلی مانند سپاهان بپیوندد باید پرسپولیس را از همین حالا بازنده نقل و انتقالات فصل آینده دانست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید