تیم ملی اسنوکر بانوان جهت اولین حضور خود در جهان آماده می‌شود

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۰۰
    کد خبر :558317

دبیر فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: تیم ملی اسنوکر بانوان جهت اولین حضور خود در جام جهانی و قهرمانی جهان آماده می‌شود.

مهدی هنرمند دبیر فدراسیون بولینگ و بیلیارد طی گفتگو با برنا در خصوص اردوی تیم ملی اسنوکر بانوان بیان کرد: اردوی آماده سازی تیم ملی اسنوکر بانوان زیر نظر محمد پوردل از روز 18 تا 24 خرداد ماه در محل پایگاه قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی جهت حضور موفق در رقابت‌های جام جهانی و قهرمانی جهان بانوان برگزار شد. ما 3 سهمیه در این مسابقات داریم که طبق رنکینگ کشوری 3 نفر برتر برای اعزام به این رقابت‌ها به اردو تیم ملی دعوت شدند.

وی افزود: تیم ملی ایران 27 تا 29 خرداد ماه در جام جهانی 15 توپ اسنوکر تیمی بانوان و 30 خرداد تا 2 تیر ماه در مسابقات انفرادی قهرمانی جهان اسنوکر بانوان شرکت خواهد کرد.

هنرمند عنوان کرد: نفرات در اردو سطح خوبی داشتند اما از لحاظ کسب نتیجه باتوجه به این که این اولین تورنمنت جهانی بانوان است که از طرف فدراسیون جهانی حرفه‌ای‌ها در این رقابت حضور دارند، کار برای ما بسیار سخت خواهد بود. در مسابقات آقایان به این شکل نیست اما در این رقابت‌ها حرفه و آماتور کنار یکدیگر رقابت می‌کنند.

دبیر فدراسیون بولینگ و بیلیارد در پایان گفت: ایران در رنکینگ جهانی در بخش بانوان جایگاه نهم و در بخش آقایان جایگاه دوم را داریم. من امیدوارم که تیم ملی بانوان هم در این مسابقات بهترین عملکرد را داشته باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید