تیراندازی در قلب آمریکا ۲ کشته برجای گذاشت

    کد خبر :763619

شبکه خبری سی ان ان دقایقی پیش با انتشار این خبر افزود: به گفته مقامات پلیس محلی این حادثه اواخر شب گذشته (شنبه به وقت محلی) در شهر « بلویو » (Bellevue ) واقع در شرق ایالت نبراسکا رخ داد.

بنابراین گزارش، این تیراندازی در محل یک رستوران «غذایی بیرون بر» حوالی ۱۰ شب به وقت محلی روی داد، چهار نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که دو نفر در صحنه تیراندازی جان باخته و دو زخمی به بیمارستان انتقال یافتند.

سی ان ان در ادامه گزارش داد: در بیانیه پلیس محلی آمده است که در ابتدا گزارش درباره یک کامیون مظنون به بمبگذاری دراین مکان دریافت کرده که پس از آن گزارشی از وقوع تیراندازی به آنها شده است.

این گزارش می افزاید: پلیس اعلام کرد در محل پارکینگ این مرکز فروش غذای حاضری، کامیونی مشتعل درحال حرکت بوده اما اثری از وجود بمبگذاری در آن مشاهده نشده است.

سی ان ان افزود: در بیانیه پلیس شهر بلویو از بازداشت شدن فرد مظنون دراین حادثه تیراندازی خبر می دهد اما پلیس هیچگونه جزئیاتی درباره فرد بازداشته و یا هویت افراد کشته و مجروح دراین حادیه را نداده است.

این شبکه خبری آمریکایی نیز به جزئیات این تیرانداز اشاره ای نکرد.

حمل سلاح و تیراندازی در اماکن عمومی یکی از معضلات فراگیر در آمریکاست.

به گزارش ایرنا،در ماه های اخیر با توجه به شیوع کرونا و سرکوب معترضان به دست نیروهای دولتی، خرید و فروش اسلحه در آمریکا افزایش یافته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید