تولید کننده نایلون شیرینگ

    کد خبر :816071
تولید کننده نایلون شیرینگ

نایلون شیرینگ چیست؟

نایلون شیرینگ در نوع یک و دو لایه تولید میشود که همانند سایر پوشش ها هر چه تعداد لایه های آن افزایش می یابد کیفیت آن نیز بالاتر میرود. ضخامت نایلون شیرینگ متفاوت است و از 30 تا 400 میکرون میباشد. عرض آن نیز از 10 سانت تا 4 متر میتواند تغییر کند.

اگر مشتری به نایلون شیرینگ رنگی احتیاج داشته باشد میتواند این پوشش را در رنگ بندی های متنوع و گوناگون سفارش دهد.

نایلون شیرینگ قیمت زیادی ندارد و همین موضوع باعث شده تا تمامی صنایع کوچک تا بزرگ از این نوع پوشش به راحتی و با پرداخت مبلغ اندکی استفاده کنند.

نایلون شیرینگ را میتوان به صورت پالتی و در ابعاد بزرگ نیز برای بسته بندی کالا استفاده نمود

البته برای استفاده پالتی از نایلون شیرینگ باید چند لایه از آن دور کالا پیچیده شود تا از قدرت بالایی در برابر ضربه برخوردار باشد.

نایلون شیرینگ ، باعث می شود محصول بسته بندی شده حالت شکیل تری به خود گرفته و چینش محصول را آسان تر می کند . هم چنین باعث جلوگیری از نشستن گرد و غبار بر روی محصول شما می گردد .
نایلون شیرینگ می تواند به صورت تک لا و یا 2 لا (تونلی) تولید شود.

موارد کاربرد : برای بسته بندی قوطی ، کارتن ، شیشه های سکوریت ، آجر ، پشم شیشه ، سنگ های نمای ساختمان ، بطری ، قطعات خودرو و …

مشخصات فنی :

عرض رول : 20سانت الی 130 سانت

ضخامت تک لا : 70 میکرون الی 350 میکرون (0.7 الی 0.30)

ضخامت 2 لا (تونلی) : 60 میکرون الی 500 میکرون (0.6 الی 0.50)

متراژ رول : سفارشی

رنگ : شفاف (سفارشات زمینه رنگی همراه باچاپ هم پذیرفته می شود)

انعطاف پذیری عالی

قابلیت استفاده با دستگاه های تمام اتوماتیک ، نیمه اتوماتیک و دستی.

انواع نایلون شیرینگ

انواع نایلون شیرینگ وجود دارد که برخی از آنها برای بسته بندی محصولات غذایی و برخی دیگر برای بسته محصولات تولید شده در کارخانجات تولیدی مناسب میباشد.

انواع نایلون شیرینگ که برای بسته بندی محصولات تولید شده در کارخانجات استفاده میشود از ضخامت بالاتری برخوردار هستند و میتوانند محافظت بیشتری را از محصولات انجام دهند.

انواع نایلون شیرینگ را میتوانید از شرکت باران پلاستیک یکی از شرکت های فعال در زمینه فروش نایلون های مناسب برای بسته بندی تهیه نمایید.

انواع نایلون شیرینگ مناسب برای بسته بندی محصولات مختلف غذایی و غیر خوراکی در شرکت باران پلاستیک با نازلترین قیمت ها بفروش میرسد.

فروش نایلون شیرینگ

برخی از شرکت هایی که در زمینه فروش نایلون شیرینگ مشغول به فعالیت هستند از فروشندگانی هستند که بصورت واسطه ای فعالیت میکنند و همین موضوع باعث میشود تا قیمت تمام شده نایلون برای مشتری افزایش یابد.
فروش نایلون شیرینگ در شرکت باران پلاستیک بصورت کاملا غیر واسطه ای انجام میشود که باعث شده تا مشتری خریدی بسیار مقرون بصرفه تر را تجربه کند.

فروش نایلون شیرینگ در شرکت باران پلاستیک بسیار بالا است که از مهمترین دلایل آن نیز قیمت بسیار مناسب میباشد.

انواع نایلون شیرینگ وجود دارد که برخی از آنها برای بسته بندی محصولات غذایی و برخی دیگر برای بسته محصولات تولید شده در کارخانجات تولیدی مناسب میباشد.

انواع نایلون شیرینگ که برای بسته بندی محصولات تولید شده در کارخانجات استفاده میشود از ضخامت بالاتری برخوردار هستند و میتوانند محافظت بیشتری را از محصولات انجام دهند.

انواع نایلون شیرینگ را میتوانید از شرکت باران پلاستیک یکی از شرکت های فعال در زمینه فروش نایلون های مناسب برای بسته بندی تهیه نمایید.

انواع نایلون شیرینگ مناسب برای بسته بندی محصولات مختلف غذایی و غیر خوراکی در شرکت باران پلاستیک با نازلترین قیمت ها بفروش میرسد.

نایلون شیرینگ باران پلاستیک در تهران

نایلون شیرینگ درتهران دارای سایزهای مختلفی می باشد و عمدتا به خواست متقاضیان و به صورت اختصاصی تولید می گردد.

زیرا ابعاد نایلون و همچنین وزن آن متقیر می باشد ضخامت نایلون شیرینگ تا دویست میکرون می باشد و عرض آن تا صد و بیست سانتی متری هم می رسد.

وقتی از نایلون شیرینگ استفاده می نمایید باید در نظر داشته باشید جهت محافظت از برخورد ضربه باید از چند لایه استفاده نمایید.

نایلون شیرینگ در تهران دارای رنگ های مختلف تولید می گردد. این نایلون منعطف و قابل شکل دهی می باشد و در درجه حرارت بالا برای وکیوم اجناس می توان از آن استفاده نمود در وکیوم اجناس حساس باید نایلون ضخیم تر را مورد استفاده قرار دهید.

قیمت نایلون شیرینگ

مهم‌ترین ویژگی های انواع نایلون شیرینگ ضخامت استاندارد، وزن استاندارد، رنگ و میزان مقاومت نایلون شیرینگ است که هر کدام از این مشخصات تعیین کننده نحوه انتخاب و خرید نایلون شیرینگ مورد نظر شماست.
نحوه بسته بندی نایلون شیرینگ پک معمولا به صورت پالت است. مورد دیگری که برای خرید عمده نایلون شیرینگ یا سلفون شیرینگ باید وزن هر رول است.
یکی از معروف ترین موارد استفاده از نایلون شیرینگ حرارتی بسته بندی های آب معدنی است که حتما نمونه های پک 6 تایی آب معدنی یا نوشابه بسته بندی شده آن را در فروشگاه های مواد غذایی مشاهده کرده اید.
بسته بندی با نایلون حرارتی موجب سادگی در حمل و نقل ، محافظت از محصول تولیدی ، موارد بهداشتی ، جلوگیری از گرد و غبار و … است.
نایلون وکیوم حرارتی یا همان نایلون شیرینگ به نمونه هایی گفته می شود که در صورت تماس با حرارت جمع می شود که یکی از مناسب ترین پلاستیک ها برای بسته بندی موارد تولیدی است

خرید نایلون شیرینگ

برای خرید نایلون شیرینگ بهتر است ابتدا اطلاعاتی را به دست آورده و سپس خرید خود را انجام دهید.

برای خرید نایلون شیرینگ بهتر است بررسی هایی را نسبت به قیمت، کیفیت و همچنین اعتبار شرکت به دست آورده و سپس خرید خود را با اطمینان کامل انجام دهید. با خرید نایلون شیرینگ از شرکت باران پلاستیک این اطمینان را برای شما ایجاد میکند تا نایلون با کیفیت و قیمت مناسب را خریداری میکنید.

تولید کننده استرچ پالت بند

نایلون استرچ پالت بند نوعی نایلون نازک، شفاف، چسبنده و کشسان است که به عنوان لفاف محافظ دور کالا پیچیده می شود.
استفاده از نایلون استرچ هم باعث پک شدن تعدادی از کالاها در کنار هم و آسان تر شدن حمل آن ها می شود، و هم از آن ها در برابر صدمات و آسیب های احتمالی محافظت می کند.
مبلمان، توپ های پارچه، کاغذ دیواری و پارکت و لمینیت، قاب های چوبی و پلی استر، اسباب بازی، رول های کاغذ، قطعات یدکی خودرو، کامپیوتر و لوازم جانبی، لوله و شیلنگ، صفحات آلومینیومی، ورقهای خشک P.V.C و صفحات گالوانیزه، تجهیزات ساختمانی و… از جمله مواردی هستند که می توان آن ها را پالت بندی کرد.

موارد کاربرداسترچ پالت بند :

بسته بندی پالت کیسه های مواد شیمیایی ؛ پودری ، سیمان ؛ مواد پتروشیمی ، نوشابه و آب معدنی ؛ کاشی و سرامیک ، آجر ، بشکه و …

از مزایای استفاده از استرچ پالت بند میتوان به:
کاهش هزینه ها
کاهش وزن محصول بسته بندی شده
حفظ محصول در مقابل شرایط آب و هوا
افزایش سرعت بسته بندی
بالابردن استحکام محصول
قابل استفاده به صورت دستی و ماشینی
و …

قبول سفارشات در عرض ها و ضخامت های مختلف

و در نهایت ویژگی مهم این محصول نسبت به فیلم های مشابه در این است که بعد از غبار روبی محصولات کیفیت و چسبندگی و شفافیت اولیه خود را حفظ خواهند کرد.

استرچ پالت بند رابصورت رنگی بنا به درخواست شما تولیدمیشود در متراژ ۵۰۰ متری و ۱۰۰۰ متری

همه این موارد باعث شده تا استفاده از این نوع سیستم بسته بندی روز به روز رواج بیشتری پیدا کرده و بازار گسترده ای رابه خود اختصاص دهد .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما با در باران پلاستیک تماس بگیرید. .

برای سفارش و یا اطلاعات بیشتر به وب سایت https://baranplastic.com مراجعه نمایید.
تلفن های تماس : 09127009600
تلفن کارخانه : 02155291070

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید