تلویزیون از فردا شبکه جدید دارد

    کد خبر :839739
تلویزیون از فردا شبکه جدید دارد

«شبکه کوچک» عنوان برنامه‌ای انیمیشنی، عروسکی و رئال است که پخش آن از شنبه ـ ششم شهریور ماه ـ در شبکه نسیم آغاز می‌شود.

سید مسعود صفوی ـ تهیه‌کننده برنامه «شبکه کوچک» ـ درباره‌ی ساخت این برنامه تلویزیونی به ایسنا گفت: بیش از یک سال، پیش تولید و تولید «شبکه کوچک» طول کشیده است. نگارش، طراحی و ساخت دکور، آماده کردن سوله و طراحی و ساخت عروسک‌ها شامل پیش تولید بوده است. تقریبا ۵۲ قسمت از برنامه برای پخش آماده است.

صفوی با تاکید بر اینکه این برنامه در فضای کودک ساخته نشده و کاملا عام و مناسب همه گروه‌های سنی است، افزود: کاراکترهای انیمیشنی، عروسکی و زنده با یکدیگر یک شبکه را تشکیل داده‌اند که در آن قصه‌های مختلفی با آیتم‌های مختلف اتفاق می‌افتد. در این شبکه برنامه‌های مختلفی داریم. شبکه، سریال دارد، انیمیشن دارد، هارد تاک دارد و شامل بخش‌های متفاوتی است. قسمتی هم دارد که پشت صحنه شبکه است که مدیران و گردانندگان شبکه را نشان می‌دهد.

تهیه‌کننده «شکرستان» با بیان اینکه قالب این برنامه طنز است، درباره پرداختن به مسایل روز در آن عنوان کرد: در این شبکه، مسائل روز توسط گردانندگان مورد بحث قرار می ‌گیرد تا در بخش‌های مختلف درباره آن صحبت شود؛ مثلا بخشی به نام «سبیل‌الدوله» دارد که یکی از سریال‌های این شبکه است؛ این بخش دو دقیقه است و در آن درباره اقتصاد کرونا صحبت می‌شود و به صورت طنز این موضوع را بررسی می‌کند.

او تاکید کرد، دقیقا همانند یک شبکه که مدیرانش برای پرداختن به چالش‌های جامعه برنامه‌سازی می‌کنند، در شبکه کوچک هم همین اتفاق می‌افتد اما همه این‌ها مرحله به مرحله به شبکه اضافه می‌شود.

صفوی در پاسخ به پرسش درباره‌ ی تولید برنامه «شبکه کوچک» در شبکه دو و حالا پخش آن از شبکه نسیم، توضیح داد: چند قسمت از برنامه «شبکه کوچک» نوروز سال جاری از شبکه دو به روی آنتن رفت که فقط یک تست بوده و ربطی به برنامه جدیدی که از شبکه نسیم روی آنتن می رود، ندارد.

سیدمسعود صفوی و دریا صفوی تهیه‌کنندگان، امیر سلطان احمدی کارگردان و سرپرست نویسندگان، میثم حیدریان کارگردان تلویزیونی، رضا طالب زاده مجری طرح و مدیر تصویربرداری، مینا سلیمی بازیگر و طراح لباس، مهدی نائینی و پوریا بیات بازیگر، فاطمه طریقی عروسک ساز، مهدی برقعی، شیما بخشنده، حسین نعیمی ذاکر، حامد ذبیحی، سینا رستگاری، عیسی یوسفی پور، مهتاب تبریزی، نگار شهبازی،علی عتصامی فر، رضا خسروی، ملیحه جعفری، رویا قادری صدوقی، عروسک گردانان و الکا هدایت، آزاده مویدی فر، بهادر مالکی، محمد عسگری، امیرمیرآقا، مهدی شاهپیری، امیر حسین انصافی، حامد جعفری کیا، مرتضی مشکات، نیایش میمندی نژاد، صدا پیشگان برنامه «شبکه کوچک» هستند.

پخش برنامه «شبکه کوچک» از روز شنبه -۶ شهریور ماه- در شبکه نسیم آغاز می‌شود. این برنامه ساعت ۱۹ پخش و ساعت ۱۰ صبح ، ۲ بامداد و ۴ بعد از ظهر باز پخش می‌شود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید