تغییر ظاهر موتور جستجوی گوگل به مناسبت 2 دهه فعالیت مستمر

    کد خبر :378512

لوگو گوگل در موتور جستجوی این شرکت تغییر ظاهر داده تا به کاربران یاداوری کند جشن تولد 20 سالگی گوگل در دحال برگزاری است. این لوگو شامل برخی ویژگی های خاص است.

به گزارش بازتاب به نقل از سی نت، گوگل در لوگوی امروز خود بادکنک هایی را به یک جعبه هدیه گره زده و مروری داشته بر 20 سال حضور خود بین مخاطبان.

این تنها یکی از راه هایی است که گوگل این مراسم را جشن می گیرد. گوگل با دو دهه تسلط در کسب و کار جستجو و جستجوی اینترنتی به حق لقب سلطان عرصه جستجوی اینترنتی را به خود اختصاص داده است.

در بخشی از این لوگوی جدید، گوگل به شما نشان می دهد طی دودهه گذشته چگونه در بخش جستجو به کاربران کمک می کرد. یعنی وقتی شما یک عبارت را به شکل نصفه تایپ می کردید ادامه عبارت را دریافت می کردید.

این ایده از سال 1998 وارد کوگل شد. در بخشی از این لوگو اصطلاحات مورد استفاده در سال 1998 به اصطلاحاتی که در سال 2018 استفاده می کنیم ترجمه شده است.

افزون بر این می توانید یک تور بصری را در نمای خیابان و گاراژ اصلی و اولیه محل تولد گوگل ببینید. درست همانطور که در سال 1998 بود. نکته جالب تر این که، با عبور از اتاق ها و بررسی صحنه های مختلف اگر درب کشف راز پیدا کرده و نور نئون گوگل را روشن کنید، گاراژ مجازی تغییر خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید