تصمیمی برای تعطیلی تهران گرفته نشده است

    کد خبر :966985
استاندار تهران

علیرضا فخاری، استاندار تهران با همراهی معاونان و مدیران کل استانداری و برخی از ادارات امروز در جمع نمازگزاران رودهن حاضر و به مشکلات مردم پاسخ دادند.

استاندار تهران در حاشیه این برنامه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: افتخار داشتیم با تعدادی از معاونان و مدیران کل استانداری و ادارات در میز خدمت نماز جمعه رودهن حاضر باشیم تا از نزدیک به مشکلات رسیدگی کنیم.

وی گفت: توفیق داریم پایان هفته ها برای رفع مشکلات مردم به شهرستان های استان تهران سفر کنیم تا از نزدیک مشکلات را متوجه و برای رفع آن ها اقدام لازم را انجام دهیم.

فخاری به مشکلات ورزشی رودهن اشاره و  بیان کرد: اماکن ورزشی در رودهن فاقد ظرفیت برای جوانان این بخش بزرگ است و تلاش خواهیم کرد تا در کمترین زمان مشکلات زیر ساختی ورزشی رودهن، حل شود.

استاندار تهران به موضوع تعطیلی استان تهران اشاره و اضافه کرد: با توجه به اینکه از گذشته در امور تولید گاز مشکلات زیادی وجود دارد و این دولت وارث آن است و تلاش می کند مشکلات را یکی یکی حل کند، اما از مردم درخواست داریم که در این موقعیت کمک کنند و زمینه مصرف پایین گاز را فراهم کنند.

فخاری تصریح کرد: تا این لحظه تصمیمی برای تعطیلی مدارس، ادارات و دانشگاه های استان تهران گرفته نشده است و اگر مقرر به اقدامی شد، از طریق رسانه های معتبر اطلاع رسانی خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید