تصاویر و مشخصات بیشتری از گوشی سامسونگ گلکسی S23 فاش شد

    کد خبر :968043
گوشی Samsung Galaxy S23

تصاویری در برخی وب سایت های فناوری و حوزه موبایل منتشر شده است که ظاهراً متعلق به هر دو گوشی سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا و اس 23 پلاس است.

بازتاب– جزئیات بیشتر در این تصاویر گویای این است که نسل جدید پرچمدار سامسونگ تقریباً مشابه مدل های قبلی خود یعنی گلکسی اس 22 هستند.

سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا (1)

این رندرها برای اولین بار در سایت فناوری هلندی Nieuwe Mobile منتشر شد و محل قرارگیری دوربین، رنگ ها و طراحی پرچمداران جدید Galaxy S23 را نشان می دهد.

به نظر می رسد زنگ های جدید برای S23 Ultra، عبارتند از: مشکی فانتوم، گل پنبه‌ای، سبز گیاه‌شناسی و یاسی مه‌آلود. به همین ترتیب، همان گزینه های رنگی برای S23+ نیز در دسترس خواهند بود.

گلکسی اس 23 اولترا
با توجه به تصاویر، پشت گلکسی اس 23 اولترا نسبت به مدل‌های قبلی خود صاف‌تر به نظر می‌رسد و در عین حال ساختار سنسور پنج دوربینی را حفظ کرده است. با این حال، یک ارتقاء بزرگ برای این گوشی این است که سنسور اصلی آن 200 مگاپیکسل خواهد بود و فوکوس خودکار و تثبیت بهتری خواهد داشت. شایعات همچنین حاکی از آن است که لنزهای Ultra نیز بزرگتر خواهند بود، اگرچه در این مرحله هر کسی حدسی می‌زند.

انتظار می رود هر دو گلکسی اس 23 اولترا و اس 23 پلاس بر روی نسل بعدی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام که سال گذشته در هاوایی معرفی شد، ساخته شوند و این چیپست پیش فرض در سراسر جهان خواهد بود.

سامسونگ گلکسی اس 23
سامسونگ قرار است ماه آینده و در اولین رویداد از دو رویداد Unpacked خود در هر سال، کل مجموعه گلکسی S23 را معرفی کند. گفته می شود که این برند کره ای ممکن است تنها دو مدل را به جای سه مدل معمولی عرضه کند که با توجه به فراوانی تصاویر منتشر شده، احتمال آن بیشتر و بیشتر می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید