تصاویر رندر سامسونگ گلکسی ای ۵۲ منتشر شد

  • آرشیو
  • چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ ۱۷:۰۰
    کد خبر :768219

بر اساس تصاویر رندر منتشرشده از گلکسی ای ۵۲ سامسونگ، این گوشی چهار دوربین پشت دارد و حسگر اثر انگشت آن زیر صفحه‌نمایش قرار گرفته است.

سامسونگ در حال ساخت گوشی‌ 5G با قیمت مناسب است و به ‌احتمال زیاد، یکی از این گوشی‌ها گلکسی ای ۵۲ خواهد بود که قرار است جایگزین گلکسی ای ۵۱ مدل 5G شود که در ماه آوریل معرفی شد.

امروز تصاویر رندر گلکسی ای ۵۲ منتشر شد که ظاهر این تلفن همراه هوشمند را به‌خوبی نشان می‌دهد.

با نگاهی به این تصاویر متوجه می‌شوید که گلکسی ای ۵۲ شباهت زیادی به مدل قبلی دارد. ماژول دوربین خیلی شبیه به گوشی قبلی است و هر دوربین یک حلقه مخصوص به خود دارد که در تصاویر کاملا مشخص است. گلکسی ای ۵۲ از نظر ظاهر شباهت زیادی به گوشی‌‌های پرچم‌دار سامسونگ دارد.

گلکسی ای ۵۲ سامسونگ در ابعاد ۱۵۹٫۹ در ۷۵٫۱ در ۸٫۴ میلی‌متر ساخته شده است و ضخامت آن در قسمتی که دوربین پشت قرار گرفته، به ۱۰ میلی‌متر می‌رسد. این گوشی در مقایسه با مدل قبلی یک میلی‌متر بلندتر، ۱٫۵ میلی‌متر عریض‌تر و ۰٫۳ میلی‌متر باریک‌تر است. برای گلکسی ای ۵۲ از صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی استفاده شده است که حسگر اثر انگشت زیر آن قرار دارد. دوربین جلو به‌صورت حفره‌ای روی صفحه‌نمایش قرار گرفته است. گلکسی ای ۵۲ از جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا بهره می‌برد و جنس قاب پشتی آن پلاستیکی است و فریم فلزی دارد.

به گزارش زومیت، گلکسی ای ۵۱ مدل 5G با قیمت ۴۹۹ دلار راهی بازار شد و انتظار می‌رود گلکسی ای 52 مدل 5G با همین قیمت در اختیار کاربران قرار بگیرد. حالا باید منتظر منتشر شدن اطلاعات رسمی بمانیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید