تصاویر جدیدی از جک A432 منتشر شد جک A432

  • خودرو
  • شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۸ ۱۴:۲۴
    کد خبر :596445

به تازگی عکس های جدیدی از جک A432 دیده شده که از آن به عنوان اولین خودروی گروه Jianghuai Volkswagen یاد می شود. این خودرو در نمایشگاه چنگدو که از تاریخ ۱۴ شهریور ماه آغاز می شود، رونمایی خواهد شد.

در طراحی و تولید این خودرو افرادی همچون «دنیله گالیونه» طراح سابق آلفارومئو و مدیر بخش طراحی جک ایتالیا، «جیان کارلو کنسیلیو» مدیر بخش طراحی داخلی لانچیا و مازراتی و «مائوریزیو پولی» سرمهندس ارشد شرکت های مشهور در جورجیا و استولا، همکاری داشته اند. عکس های جاسوسی منتشر شده، به دلیل متفاوت بودن طراحی جلوپنجره با مدل پیش نمایشی، به احتمال زیاد مدل پایه ای از جک A432 را نشان می دهند.

چراغ های کشیده در قسمت جلو و ورودی های هوای زیر سپر، ظاهر اسپرتی به خودروی جدید جک بخشیده اند. از نمای کناری خطوط زیادی روی بدنه دیده نمی شود و شاهد طراحی یکپارچه هستیم. در نمای عقب خودرو، همانند دیگر خودروهای چینی جدید، چراغ های کشیده شده در عرض بدنه را مشاهده می کنیم که با قسمت نصب پلاک، هماهنگی دارد.

به طور کلی جک A432 را می توان در رده خودروهای پنج درِ لیفت بک محسوب کرد. ابعاد بدنه شامل ۴۷۵۵ میلی متر طول، ۱۸۲۰ میلی متر عرض، ۱۴۹۵ میلی متر ارتفاع و ویل بیس ۲۷۶۰ میلی متر می شود. در کابین خودرو، طراحی ساده و در عین حال پیشرفته ای را شاهد هستیم.

طراحی کلی قسمت میانی کنسول و داشبور ساده است اما در پنل میانی کابین، یک نمایشگر LCD عظیم نصب شده است. این نمایشگر برای سیستم سرگرمی خودرو تعبیه شده که در هنگام معرفی، از امکانات متعددی بهره خواهد برد.

از مهم‌ ترین آپشن های جک A432 می توان به استارت دکمه ای، ترمز پارک برقی، سیستم اتوهلد، کنترل صدا و کروز کنترل هوشمند اشاره کرد. ویژگی های فنی جک A432 تاکنون منتشر نشده است اما با نزدیک شدن به معرفی رسمی این خودرو، ویژگی های دقیق تر آن به زودی منتشر خواهد شد.

بر پایه جدیدترین اطلاعات منتشرشده، جک A432 احتمالاً با نام Jiayue A5 معرفی می شود و از پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر با ۱۵۰ اسب بخار قدرت بهره می برد.

منبع : اسب بخار

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید