تصادف ۸۰ میلیارد تومانی بوگاتی، پورشه و مرسدس بنز

    کد خبر :739229

 حادثه زمانی رخ داد که یک دستگاه کاروان مسافرتی با سرعت کم در حال عبور از گذرگاه کوهستانی گوتهارد در سوئیس بود و صف خودروها پشت آن تشکیل شده بود. راننده‌های بوگاتی و پورشه که حوصله‌شان سر رفته بود، همزمان تصمیم گرفتند از کاروان سبقت بگیرند.

خروج خودروها از صف پشت کاروان همان و برخورد شدید با یکدیگر همان. حادثه زمانی شدیدتر شد که بوگاتی به کاروان خورد و راننده پورشه با از دست دادن کنترل خود با یک دستگاه مرسدس بنز سی‌کلاس تصادف کرد تا بیشترین خسارت به پورشه ۹۱۱ کابریولت وارد شود. در این حادثه کسی کشته نشد اما راننده مرسدس با آسیب شدید با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد و تحت نظر پزشکان قرار گرفت.

کارشناسان خسارت مالی این تصادف شدید را ۳.۷ میلیون فرانک سوئیس هم‌ارز چهار میلیون دلار برآورد کردند که به پول رایج ایران می‌شود رقمی در حدود ۸۰ تا ۹۰ میلیارد تومان. برخورد چنان شدید بود که کیسه هوای هر دو خودرو بوگاتی و پورشه باز شد تا به راننده‌ها آسیب جانی نرسد. از آنجا که سوئیس از پولدارترین کشورهای دنیاست، رخ دادن چنین حادثه‌هایی در آن امری معمول به شمار می‌رود.


پورشه ۹۱۱ کابریولت بیشترین آسیب و خسارت را دید

به گزارش همشهری آنلاین،لندن با داشتن ۶.۱ میلیون دستگاه سوپرکار یا خودرو چند میلیون دلاری از این نظر صدرنشین شهرهای دنیاست و پس از آن مسکو با ۵.۹ میلیون و لس‌آنجلس با حدود چهار میلیون خودرو قرار دارند. بوگاتی بین نسل‌های مختلف ۳۹ تا ۴۷ درصد محبوب است؛ رقمی که برای پورشه ۵۶ تا ۶۵ درصد است. هر چند محبوب‌ترین خودروهای میلیون دلاری در اینستاگرام به ترتیب لامبورگینی، آئودی و فراری هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید