تصادفات جاده‌ای همدان ۱۹ مصدوم برجا گذاشت

    کد خبر :786563

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: بر اثر پنج سانحه جاده‌ای در مسیرهای جاده قدیم و آزاد راه همدان- ساوه ۱۹ تن مجروح و مصدوم شدند.

دکتر حبیب الله معصومی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: شب گذشته پنج سانحه در مسیرهای همدان منتهی به تهران و ساوه رخ داد که در ۲ مورد از آنها به علت بروز تصادف زنجیره ای ۱۴ تن مجروح شدند.

وی اضافه کرد: در مجموع این سوانح سبب مجروح شدن ۱۹ تن از سرنشینان وسایل نقلیه شد که چهار تن از مصدومان در محل حادثه به صورت سرپایی مداوا شده و ۱۵ مصدوم دیگر به بیمارستان جنرال امام حسن فامنین(ع) منتقل شدند.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان بیان کرد: ۱۱ تن از مصدومان بستری شده در بیمارستان فامنین به علت شدت جراحت وارده به وسیله اتوبوس آمبولانس به مرکز آموزشی درمانی بعثت در شهر همدان منتقل شدند.

معصومی اظهار داشت: برای امدادرسانی به مصدومان سوانح جاده ای تیم های مستقر در ۶ پایگاه امداد جاده ای واقع در فامنین، تجرک، پایگاه شماره یک آزاد راه همدان- ساوه، قهاوند، قروه، روعان و کوریجان مشارکت داشتند.

وی بیان کرد: ۶۶ پایگاه امدادی اورژانس استان همدان با ۱۰۰ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک بالگرد به بیماران و مصدومان احتمالی خدمات رسانی می کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید