قدردانی بیمه معلم از ایثار جامعه پزشکی در روزهای کرونایی

    کد خبر :740209

بیمه معلم که همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور با راه اندازی کمپینی تحت عنوان “از بلا فاصله بگیرید” تلاشش کرد تا کمیت و کیفیت خدماتش را به شهروندان ارتقاء داده و متناسب با روزهای کرونایی ارائه دهد، حالا و در ارائه خدمات ویژه به جامعه پزشکی نیز پیشگام شده است؛ اقدامی که به مناسبت روز پزشک و با هدف پاسداشت مقام پزشکان کشورمان در پیش گرفته شده است.

این تصمیم بیمه معلم که حکایت از تلاش این مجموعه برای قدردانی از زحمات جامعه پزشکی کشور دارد، در ادامه راه اندازی کمپین ” از بلا فاصله بگیرید” انجام خواهد شد؛ کمپینی که تلاش دارد پیامی واضح و شفاف به ذهن بیننده و مشتریان انتقال دهد و آن اینکه امکان وقوع بلا (ابتلا به کرونا) در صورت عدم رعایت فاصله اجتماعی بسیار نزدیک و عینی است و از همین رو شایسته است که هموطنان برای استفاده از خدمات بیمه ای به سمت خدمات آنلاین سوق داده شوند.

در همین راستا و در آستانه روز پزشک، مدیرعامل شرکت بیمه معلم ضمن صدور پیامی خطاب پزشکان کشور و ارج نهادن به مقام ایشان، از بسته تخفیفی ویژه ای خبر داده است که به مدت یک هفته برای جامعه پزشکی فعال خواهد شد.

در بخشی از پیام ابراهیم تحسیری– مدیرعامل بیمه معلم خطاب به جامعه پزشکی کشور آمده است: امسال بیش از هر زمان دیگری باید زحمات پزشکان را ارج‌ نهیم چراکه شیوع ویروس کرونا نشان داد جهان بیش از هر شغل دیگری مدیون و وابسته به علم پزشکی است. از جان‌گذشتگی پزشکان عزیز و کادر درمان را بیش از هر زمان دیگری باید قدر دانست چراکه بیش از شش ماه است از جان مایه گذاشتند تا با مهار این ویروس، روحی تازه در جهان هستی بدمند.

مدیرعامل بیمه معلم در ادامه پیام خود اظهار امیدواری کرده است که هرچه زودتر تخصص و حرفه‌ای‌گری علم پزشکی در تولید واکسن کرونا همچون گذشته محقق شود و اقشار مختلف شهروندان ایرانی نیز بیش از پیش قدردان فداکاری‌های این جامعه متعهد و شایسته باشند.

همانطور که اشاره شد، بیمه معلم در همین راستا و به مناسبت تکریم مقام پزشک بسته خدمات ویژه ای را توسط معاونت اشخاص و مسئولیت بیمه معلم برای جامعه پزشکی کشور به مدت یک هفته فعال کرده است که در ادامه به این بسته اشاره می شود:

بیمه‌نامه حوادث انفرادی :

تخفیف 40 درصد بابت پوشش فوت و نقص‌عضو در اثرحادثه از تاریخ 99/06/01 لغایت 99/06/07 (به مدت یک هفته)

بیمه‌نامه مسئولیت حرفه‌ای پزشکان:

تخفیف 50 درصد از تاریخ 99/06/01 لغایت 99/06/07 (به مدت یک هفته)

گفتنی است، در ایران، اول شهریور ماه، هم‌زمان با زادروز بوعلی سینا، به پاس تألیفات و خدمات وی، به علوم پزشکی و فعالیت وی در این رشته، و تجلیل از پزشکان، روز پزشک نام‌گذاری شده‌است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید