بیمارستان سیار کرونا در پردیسان قم احداث شد

    کد خبر :693690

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش از راه اندازی بیمارستان سیار شهید هجرتی در ورزشگاه خانه مهندس (شهید سلیمانی) منطقه پردیسان قم خبرداد.

بهزاد موذنی رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: با توجه به درخواست مرکز مبارزه با بیماری کرونا و دستور فرمانده نیروی زمینی ارتش در منطقه پردیسان قم مستقر شدیم و بیمارستان سیار شهید هجرتی در ورزشگاه خانه مهندس (شهید سلیمانی) راه‌اندازی شد.

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش بیان کرد: پس از این مساله به شهر قم آمدیم تا براساس نیاز وزارت بهداشت اقدامات درمانی بیماران را انجام داده و موثر باشیم.

وی تصریح کرد: بیمارستان سیار شهید هجرتی ظرفیت 50 تخت را دارد که علاوه بر اقدامات درمانی موضوع آموزش بهداشت و پیشگیری انجام می شود.

موذنی عنوان کرد: روانشناسان در این مکان حضور پیدا کرده تا استرس را از بیماران دور کنند و مراقبت‌های بیشتر از بیماران نیز در این بیمارستان مورد تاکید است.

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش گفت: با توجه به اینکه این بیمارستان ظرفیت 50 تخت را دارد، بیماران ابتدا معاینه و سپس جداسازی شده و آزمایش های اولیه انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: براساس آزمایش‌های انجام شده مشخص می‌شود که بیمار دچار کرونا است و یا خیر، براساس معاینات بالینی بیماران را تحت نظر قرار می‌دهیم و آقایان و بانوان در بخش‌های جداگانه بستری می‌شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید