“بچه زرنگ” به شبکه تماشا رسید

    کد خبر :965108
شبکه تماشا

شبکه تماشا مجموعه تلویزیونی «بچه زرنگ» به تهیه‌کنندگی ابوالفضل حاجتمند که این شب‌ها از شبکه دو سیما پخش می‌شود را برای روزهای پنجشنبه و جمعه در نظر گرفته است.

«بچه زرنگ»  به کارگردانی مشترک محمدمهدی خالقی، داوود مرادیان، جواد علیزاده، حسین امانی ساخته شده است.

 مجموعه «بچه بزرگ» به زندگینامه و نحوه شهادت 8 تن از شهدای مدافع حرم در سوریه می‌پردازد. این مستند داستانی به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با محوریت پرداختن به زندگی شهدای مدافع حرم مشهد، به زندگی شهیدان حسن قاسمی دانا، مصطفی و مجتبی بختی، علی اکبر زوار، مرتضی عطایی، حسین محرابی، مصطفی عارفی، محمد جاودانی و محمدرضا سنجرانی می‌پردازد که با روشی متفاوت به مناطق عملیاتی سوریه و عراق اعزام و در نهایت به شهادت رسیدند.

مجموعه« بچه زرنگ»  پنجشنبه و جمعه‌ها ساعت 24 پخش می‌شود و تکرار و بازپخش روز بعد ساعات 6 و 12 خواهد بود.

همچنین سریال «چهار چرخ» از شب گذشته در کنداکتورشبکه تماشا قرار گرفته است، «چهار چرخ»  داستان مردی به نام «ذبیح» را روایت می‌کند که علاقه عجیبی به داشتن ماشین دارد و در این راه همه تلاشش را به کار می‌گیرد تا پولی جمع کند تا به مدد آن بتواند ماشینی خریداری کند و به این وسیله در زندگیش تحولی ایجاد کند.

او به این آرزو عمری را چای‌فروش لب خط بوده‌است. ذبیح سرانجام موفق می‌شود پس از مدت‌ها پول ماشینش را جمع‌آوری کند اما هم‌زمان در روز خواستگاری دخترهایش پول‌ها به سرقت می‌رود و این آغاز ماجراهای «آقاذبیح» ما و دیگران است.

حمید لولایی، مریم امیرجلالی، بهنوش بختیاری، محسن قاضی مرادی، شهرام قائدی و مجید یاسر از جمله بازیگران این سریال هستند.گفتنی است سریال «چهار چرخ» هر شب  ساعت21  از شبکه تماشا پخش و در ساعات  9،3 و 15روز بعد بازپخش خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید