بوگاتی Divo و طراحی رنگ زیبا Lady Bug

  • خودرو
  • چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ۱۳:۵۰
    کد خبر :790026

شرکت بوگاتی از برندهای مطرح فرانسوی لوکس ساز است که به تازگی طراحی رنگ جالبی را برای یکی از مشتریان اتومبیل Divo خود به کار گرفت. طراحی رنگی که به عنوان Lady Bug نام داشته و با زمینه مشکی و قرمز، لکه‌های کفشدوزکی هم برای آن در نظر گرفته شد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– این مشتری بوگاتی اهل ایالات متحده بوده و درخواست نمود در رنگ آمیزی از الگوهای هندی بهره گیرد و همین امر موجب شد تا یک و نیم سال تحویل این مدل به طول انجامد.

در بدنه این خودرو 1600 الماس هم به کار گرفته شده و علاوه بر رنگ بندی کفشدوزکی، شاهد طرح الماس گون هم هستیم. رنگ اصلی سایه سفارشی قرمز ویژه مشتری موردبحث بوده و رنگ متضاد گرافیتی هم به کار گرفته شد.

برای ایجاد این جلوه، بوگاتی بدنه را قرمز رنگ می‌کند و سپس یک روکشی هم برای قسمت بیرونی در نظر می‌گیرد. این شرکت قبل از استفاده رنگ Graphite، الماس را به کار می‌گیرد تا سازگاری بیشتری با بدنه پیدا کند. در نتیجه سایه‌ای زرشکی به وجود می‌آید و زیبایی Divo را دوچندان کرده است.

البته این مدل قیمت کمی نداشته و یکی از ثروتمندان ایالات متحده آن را خریداری کرد. هر دستگاه از بوگاتی دیوو قیمتی 5 میلیون یورویی داشته و تنها 40 دستگاه آن ساخته شد. همانند سایر مدل‌های بوگاتی، پیشرانه 16 سیلندر 8 لیتری چهار توربو 1447 اسب بخاری به کار گرفته شد که آن را به سقف سرعت 380 کیلومتربرساعت می‌رساند.

منبع

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید