بهترین گوشی های سامسونگ کمتر از7 میلیون تومان

    کد خبر :728342

شرکت سامسونگ یکی از برندهای شناخته شده در صنعت لوازم هوشمند و گجت های همراه است که توانسته تا به امروز محصولاتی بسیار متنوع را تولید و روانه بازار نماید. تنوع محصولات این شرکت موجب شده است تا بتواند طیف وسیع و گسترده ای از کاربران را تحت پوشش خود قرار دهد.

از دسته محصولات این شرکت که در سالیان اخیر روانه بازار شده اند و از طرفداران بسیاری برخوردار هستند، خانواده سری A محصولات این شرکت کره ای می باشند. خانواده گوشی های هوشمند سری A نیز دارای تنوع و کیفیت بسیار مناسبی هستند و به خوبی می توانند توجه کاربران را جلب نموده و نیازهای آنها را تأمین نمایند. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی سه عضو از خانواده سری A بپردازیم. اگر قصد خرید سه گوشی سامسونگ A10 ، گوشی سامسونگ A10S و گوشی سامسونگ A51 را دارید، با ما همراه باشید.

گوشی سامسونگ a10، قمیت مناسب و پردازنده قوی

 

 

این گوشی هوشمند یکی از محصولات پایین رده شرکت سامسونگ است که در فوریه سال 2019 روانه بازار شده است. این گوشی به صورتی طراحی شده است که از ابعاد 7.9×75.6×155.6 میلی‎متر برخوردار است و وزنی در حدود 168 گرم را دارا می باشد. شرکت سامسونگ در ساخت این گوشی هوشمند از جنس پلاستیک استفاده کرده است که مقاومت مناسبی دارد و نمای جلوی این دستگاه را نیز با شیشه مورد پوشش قرار داده است.

 

شرکت سامسونگ این گوشی هوشمند را به صفحه نمایش 6.2 اینچ از نوع IPS LCD تجهیز کرده است که از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. نسبت صفحه نمایش به بدنه در حدود 81.6% است و نسبت تصویر آن نیز در حدود 19:9 می باشد. این صفحه نمایش دارای رزولوشن 720×1520 پیکسل است و تراکم پیکسلی آن نیز در حدود 271 پیکسل در هر اینچ می باشد.

شرکت سامسونگ در ساخت این گوشی پایین رده از پردازنده Exynos 7884 استفاده کرده است و در کنار آن نیز از یک رم با ظرفیت 2 گیگابایت نیز برخوردار می باشد. این پردازنده دارای 8 هسته مرکزی است که از فرکانس پردازشی 1.6 گیگاهرتز برخوردار می باشند. همچنین وظیفه انجام پردازش های گرافیکی این گوشی برعهده پردازنده Mali G71 MP2 می باشد. شرکت سامسونگ این گوشی هوشمند را به یک عدد دوربین اصلی با سنسور 13 مگاپیکسلی تجهیز کرده است که از نوع Wide است. این دوربین دارای گشودگی دریچه دیافراگم F/1.9 بوده و از فاصله کانونی 28 میلی متری برخوردار است و امکان ثبت تصاویر HDR با آن وجود دارد. دوربین سلفی این دستگاه نیز یک سنسور 5 مگاپیکسلی می باشد.

شرکت سامسونگ برای این دستگاه نسخه 9 سیستم عامل اندروید را در نظر گرفته است. در ساخت این گوشی از یک باتری 3400 میلی آمپرساعت استفاده شده است که وظیفه تأمین انرژی این دستگاه را برعهده دارد. لیست فروشندگان و قیمت گوشی سامسونگ a10 را می توانید در سایت ایمالز مشاهده کنید.

گوشی سامسونگ a10s، سادگی و زیبایی

 

سامسونگ در ساخت بدنه این دستگاه از جنس پلاستیک استفاده کرده است که از مقاومت مناسبی برخوردار است. صفحه نمایش این دستگاه نیز با شیشه پوشانده شده است و برای جلوگیری از وارد آمدن خط و خش لازم است تا تا کاربران از محافظ صفحه نمایش استفاده کنند.

شرکت سامسونگ در ساخت این دستگاه از پردازنده Helio P22 استفاده کرده است که از لیتوگرافی 12 نانومتری برخوردار است. این پردازنده دارای 8 هسته پردازشی از نوع Cortex A53 است که از فرکانس پردازشی 2 گیگاهرتز برخوردار است و نسبتاً بهینه می باشد. همچنین مسئولیت انجام پردازش های گرافیکی این دستگاه نیز برعهده پردازنده گرافیکی آن PowerVR GE8320 می باشد.

این دستگاه دارای رم با ظرفیت 2 گیگابایت می باشد که در کنار پردازنده این دستگاه می تواند تجربه کاربری مناسبی را ایجاد کند. صفحه نمایش مورد استفاده در ساخت این دستگاه نیز از ابعاد 6.2 اینچ برخوردار است و از نوع IPS LCD می باشد. نسبت این صفحه نمایش به بدنه در حدود 80.7% است و نسبت تصویر آن نیز 19:9 می باشد. همچنین این صفحه نمایش از رزولوشن 720×1520 پیکسل برخوردار است و دارای تراکم پیکسلی در حدود 271 پیکسل در هر اینچ می‎باشد.

شرکت سامسونگ این گوشی هوشمند را به دو دوربین تجهیز کرده است. دوربین اصلی این دستگاه یک سنسور 13 مگاپیکسلی از نوع Wide است که میزان گشودگی دریچه دیافراگم آن در F/1.8 بوده و دارای فاصله کانونی 28 میلی متر می باشد. دوربین دوم نیز از سنسور 2 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم F/2.4 به همراه سنسور تشخیص عمق برخوردار است. دوربین سلفی این دستگاه نیز دارای یک سنسور 8 مگاپیکسلی است. سنسور اثر انگشت این گوشی هوشمند در پنل پشتی آن تعبیه شده است و این دستگاه به نسخه 9 سیستم عامل اندروید نیز تجهیز گشته است. لازم به ذکر است که این گوشی هوشمند از باتری لیتیوم یون با ظرفیت 4000 میلی آمپرساعت نیز برخوردار است.  سایت ایمالز بهترین مرجع برای مشاهده لیست قیمت گوشی سامسونگ a10s است.

گوشی سامسونگ a51، زیبایی در کنار دوربین قدرتمند

 

 

لایه Gorilla Glass 3 مورد حفاظت قرار دارد. صفحه نمایش این دستگاه از نوع Super AMOLED بوده و 6.5 اینچ می باشد. این صفحه نمایش دارای رزولوشن 1080×2400 پیکسل است و از تراکم پیکسلی در حدود 405 پیکسل در هر اینچ نیز برخوردار است. نسبت این صفحه نمایش به بدنه آن در حدود 87.4% و نسبت تصویر آن نیز 20:9 می باشد.

شرکت سامسونگ از پردازنده Exynos 9611 به عنوان قلب تپنده این دستاه استفاده کرده است که دارای 8 هسته پردازشی می باشد. 4 هسته این پردازنده از نوع Cortex A73 است که دارای فرکانس پردازشی 2.3 گیگاهرتز می باشند و 4 هسته دیگر نیز از نوع Cortex A53 است و دارای فرکانس پردازشی 1.7 گیگاهرتز می باشند. همچنین شرکت سامسونگ این گوشی را به رم با ظرفیت 6 گیگابایت تجهیز کرده است. وظیفه پردازش های گرافیکی این گوشی برعهده پردازنده گرافیکی آن است که از نوع Mali G72 MP3 نیز می باشد.

این گوشی هوشمند از نسخه 10 سیستم عامل اندروید برخوردار است. این گوشی هوشمند دارای دوربین چهارگانه است. دوربین اصلی این دستگاه از سنسور 48 مگاپیکسل برخوردار است و دوربین دوم آن نیز دارای سنسور 12 مگاپیکسل است و دوربین های سوم و چهارم آن نیز از سنسورهایی 5 مگاپیکسلی برخوردار می باشند. همچنین این گوشی از یک دوربین سلفی با سنسور 32 مگاپیکسلی برخوردار است که کاربران می توانند با آن تصاویری زیبایی ثبت نمایند.

باتری این گوشی نیز از نوع لیتیوم می باشد و غیرقابل تعویض است. این باتری دارای ظرفیت 4000 میلی آمپرساعت است و کاربران می توانند با استفاده از شارژ سریع و به کمک درگاه شارژ USB Type C آن را شارژ نمایند. لازم به ذکر است که این گوشی هوشمند دارای سنسور اثر انگشت بوده که در زیر قاب آن تعبیه شده است. اگر قصد خرید گوشی a51 را دارید، برای مشاهده لیست فروشندگان و قیمت گوشی سامسونگ a51 قبل از خرید به سایت ایمالز سری بزنید.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید