بهترین وکیل کیفری در تهران کیست؟

    کد خبر :972876

جرایم کیفری از حساس ترین و پیچیده ترین جرم ها می باشند که روند دادرسی نسبتا طولانی مدت تری نسبت به مسائل حقوقی دارند چرا که اهمیت و حساسیت این نوع پرونده ها بسیار زیاد است. با افزایش جمعیت و پیشرفت روزافزون تکنولوژی و فناوری متاسفانه شاهد افزایش جرایم کیفری در جامعه هستیم که باعث به خطر افتادن امنیت جامعه و از بین رفتن نظم اجتماعی جامعه می شود. به همین سبب برای جرایم کیفری قوانین و مجازات های سنگینی نیز وضع شده است از این رو وکیل کیفری در اینگونه پرونده ها نقشی بسیار پررنگ و برجسته دارد به طوری که طبق قانون در اینگونه پرونده ها فرد می تواند حداکثر تا سه وکیل کیفری را برای خود اخذ کند. برای آشنایی بیشتر با بهترین وکیل کیفری در تهران، حوزه های فعالیت، ویژگی های برجسته و… تا انتهای این مطلب با شکیبایی همراه ما باشید.

وکیل کیفری

وکیل کیفری وکیلی می باشد که به علوم مختلف جرم شناسی و جزا، روانشناسی، شخصیت شناسی تسلط و اشراف کامل دارد و در دعاوی کیفری به صورت تخصصی فعالیت می کند.

وکیل کیفری با تسلط و آگاهی از اطلاعات و قوانین کیفری و همچنین پروسه ی دادرسی پرونده های کیفری و با مهارتی که در حل پرونده ها و مشکلات کیفری به دست اورده است می تواند به خوبی این جرائم را پیگیری و حل و فصل کند.

جرایم کیفری

جرایم کیفری را مطابق با ماده ی ۲ قانون مجازات اسلامی ایران می توان اینگونه تعریف کرد که هر رفتار و عملی از فعل یا ترک فعل که در قانون برای ان ها مجازات تعیین شده باشد ، از جرایم کیفری می باشد به بیان دیگر می توان گفت بر اساس قانون مجازات اسلامی ایران هیچ عملی جرم نمی باشد مگر آنکه قانون گذار آن عمل را جرم دانسته باشد و برای آن مجازات در نظر گرفته باشد.

جرایم کیفری بسیار گسترده هستند که هر کدام قوانین و شرایط و همچنین مجازات های مختص خود را دارند. برخی از مصادیق جرایم کیفری عبارتند از: قتل، کلاهبرداری، سرقت، جعل، خیانت در امانت، فحاشی و توهین، مواد مخدر، دیه، روابط نامشروع، انتقال مال غیر و… .

مجازات های جرایم کیفری سنگین می باشند و پرونده های کیفری مدت زمان بیشتری برای دادرسی را به خود اختصاص می دهند چراکه قاضی برای صادر کردن حکم عادلانه و درست نیاز به زمان زیادی برای بررسی مدارک و تحقیقات پرونده را دارد.

اهمیت جرایم کیفری

جرایم کیفری به دلیل خدشه دار کردن اعتبار و از بین بردن جایگاه اجتماعی و همچنین مجازات های مختلف از اهمیت زیادی برخوردار هستند که هر فردی که با اینگونه جرایم مواجه می شود لازم است تا از یک وکیل کیفری حرفه ای و مجرب کمک بگیرد تا بتواند پرونده را به خوبی حل و فصل کند.

از طرفی می توان گفت که جرایم کیفری تنها یک بار امکان دادرسی و طرح در محاکم قضایی دارند به همین سبب نتیجه ای که از پرونده به دست می اورید از اهمیت بالایی برخوردار است که حکم نهایی صادر شده لازم الاجرا و بدون تغییر می باشد به همین لازم است تا برای دریافت بهترین حکم ممکن از یک وکیل متخصص و مجرب کیفری کمک بگیرید تا بتوانید تا در زمان دادرسی بتواند به درستی نسبت به احقاق حق شما بپردازد.

وکیل جنایی

وکیل جنایی به وکیلی گفته می شود که پروانه ی وکالت خود را اخذ کرده و سال های زیادی را در حوزه ی پرونده های جرم و جنایت فعالیت کرده است، وکیل جنایی همچون دیگران می تواند پرونده هایمختلف را بر عهده گیرد اما هر وکیلی نمی تواند پرونده های جنایی را قبول کند و به نتیجه برساند چرا که پرونده های جنایی از جمله پرونده هایی می باشند که با جرم و جنایت سروکار دارند و در تمامی جوامع خطر آفرین می باشد که وکیل جنایی باید بسیار حرفه ای و تخصصی در این زمینه فعالیت کند تا بتواند پرونده را به خوبی به اتمام برساند.

وکیل جنایی یکی از متخصص ترین افرادی است که می تواند تمامی جزییات قانونی پرونده های مربوط به جرم و جنایات را مورد بررسی قرار دهد و به متقاضیان خود کمک کند تا پاسخ تمامی سوالات حقوقی خود را دریافت کنند و با ارائه ی انواع خدمات حقوقی از جان و مال مردم و موکلان خود دفاع کند.

همه ی افراد به دنبال افرادی متخصص برای امور مختلف خود هستند بنابراین اگر شما هم در این حوزه با مشکل مواجه شدید پیشنهاد میکنیم تا از وکیل جنایی و متخصص در این حوزه کمک بگیرید تا بتوانید نتیجه ای دلخواه خود را در پرونده کسب کنید.

وکیل جزایی

وکیل جزایی یا همان وکیل کیفری وکیلی است که به جرم شناسی و قانون مجازات ها تسلط دارد و پرونده های جنایی و کیفری را بر عهده می گیرد.  وکیل جزایی پرونده هایی را بر عهده می گیرد که نیاز به طرح دعاوی کیفری دارند از همین جهت وکیل کیفری می تواند با طرح به موقع دعوای کیفری در دادگاه از حقوق شاکی دفاع نماید و در صدد احقاق حق موکل خود اقدام کند.

وکیل کیفری با دیگر وکلا بسیار متفاوت است چراکه به دلیل حساس بودن این پرونده ها و همچنین اهمیت رویه ی دادرسی وکیل کیفری باید بسیار متخصص باشد و برای آگاهی از جدیدترین قانون های جرم شناسی و جزا به طور مستمر مطالعه داشته باشد همچنین وکیل جزایی باید بسیار مسئولیت پذیر باشد، بتواند بر احساسات خود کنترل داشته باشد تا بتواند به خوبی پرونده های کیفری را دنبال کند.

وکیل متخصص کیفری

پرونده های کیفری بسیار پیچیده و حساس هستند از این رو لازم است تا در این پرونده ها از یک وکیل کیفری متخصص کمک بگیرید تا بتواند همه ی امور مربوط به پرونده را پیگیری و دنبال کند.

وکیل متخصص کیفری همان طور که گفته شد علاوه بر تسلط و دانش زیاد بر قانون جرم شناسی و جزا باید مهارت های جانبی بسیاری داشته باشد تا بتواند به خوبی پرونده های کیفری را به سرانجام برساند و قاضی پرونده را به بهترین راه و قضاوت راهنمایی کند.

وکیل با تجربه ی کیفری

در مطالب گفته شده ی فوق بارها اشاره کردیم که پرونده‌های کیفری بسیار حساس و پیچیده می باشند به همین جهت سابقه ی کاری وکیل می تواند یکی از مهم ترین مزیت ها و ویژگی های منحصر به فرد وکیل کیفری برای برعهده گرفتن پرونده های کیفری باشد چرا که وکیل با تجربه ی کیفری با تکیه بر تجربه ی کاری خود به پروسه ی دادرسی و دیگر زوایای اینگونه پرونده ها و دادرسی ها تسلط دارد و می تواند به خوبی پرونده را به جریان بیندازد و پیگیری کند.

سابقه ی کاری در اشراف وکیل کیفری به روند دادگاه و جزئیات پرونده بسیار موثر می باشد چراکه وکیل باتجربه ی کیفری میداند که چه جزئیاتی مهم هستند و باید چه اقداماتی را انجام دهد تا بهترین نتیجه را از دادگاه اخذ کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید