بهترین هدفون‌های ایربادز برای تجربه موسیقی دلنشین

    کد خبر :978016
هدفون‌های ایربادز

در حال حاضر شرکت‌های متنوعی هستند که به تولید هدفون‌های ایربادز می‌پردازند. هدفون‌هایی که وزن کمی داشته و تجربه کاربری ساده و لذت‌بخشی را برای مخاطب خود فراهم می‌آورند.

بازتاب-بسیاری از افرادی که به دنبال خرید ایربادز هستند باتوجه به وجود برندهای متنوع و مدل‌های گوناگون دقیقا نمی‌دانند کدام گزینه را باید خریداری کنند. زیرا عمده این گجت‌های پوشیدنی کیفیت صدا و طراحی قابل قبولی به مخاطب خود ارائه می‌دهند. به هر حال در این مقاله قصد داریم بهترین هدفون‌های ایربادزی که می‌توان انتخاب کرد را خریداری نمود. پس تا انتها با ما همراه باشید.

1-هدفون سونی WF-1000XM4

هدفون‌های ایربادز

سونی یکی از برترین برندهای تولیدکننده محصولات صوتی محسوب شده که با هدفونی چون WF-1000XM4 توانسته نظر هر علاقمند به هدفون را جلب کند. این مدل نه تنها ارگونومی عالی در گوش داشته و استفاده طولانی از آن رنج‌آور نیست، دارای قابلیت حذف نویز بوده و این ویژگی یکی از نقاط عطف آن محسوب می‌شود.

در سوی دیگر کیس شارژ از قابلیت شارژ بی سیم پشتیبانی کرده و نسبت به نسل قبل عمرباتری بهبودیافته دارد. همچنین ویژگی‌های خاص شرکت مانند مکث خودکار Speak-to-Chat، تنظیمات کنترل صدا تطبیقی بر اساس حرکت یا مکان، صدای واقعی 360 و یک EQ قابل تنظیم از ویژگی‌های اصلی هستند. همچنین ارتقاء مقیاس DSEE Extreme به بهبود آهنگ‌های فشرده از طریق بلوتوث کمک می‌کند.

2- هدفون سنهایزر Momentum True Wireless 3

هدفون‌های ایربادز

بی‌شک یکی از بهترین برندهای تولیدکننده هدفون چیزی نیست جز برند سنهایزر. هدفون Momentum True Wireless 3 این برند توانسته با عملکرد فوق العاده خود توجه علاقمندان را جلب کند. تمامی ویژگی‌های هدفون فوق در این مدل هم یافت می‌شود اما با قیمتی کمتر. ناگفته نماند که در داخل، مبدل True Response این شرکت با درایورهای پویا 7 میلی‌متری برای صدای درجه یک همراه شده است.

3- هدفون بوز QuietComfort Earbuds II

هدفون‌های ایربادز

وقتی صحبت از قابلیت ANC می‌شود، هدفون بوزQuietComfort II  می‌تواند بهترین عملکرد را داشته باشد. شرکت بوز اوایل امسال یک هدفون با قابلیت نویزکنسلینگ بازطراحی شده معرفی کرد و با داشتن گوشی‌های کوچک تناسب کاربری لذت‌بخشی ارائه می‌دهد.

این شرکت همچنین توانست صدای محیط را بهبود بخشد و عملکرد را در زمینه کیفیت صوتی ثابت حفظ کند. با این حال، ستاره واقعی در اینجا عملکرد ANC است که در حال حاضر بهترین قابلیتی بوده که می‌توانید دریافت کنید. QC Earbuds II برخی از ویژگی‌های اساسی مانند اتصال چند نقطه‌ای و شارژ بی سیم نداشته، بنابراین شاید برخی ویژگی حذف شده اما به طور کلی گزینه ارزشمندی تدارک دیده شد.

4-جبرا Elite 3

هدفون‌های ایربادز

Jabra برندی بوده که در زیر 100 دلار، هدفون‌های متعددی دارد. یکی از آنها  Elite 3 بوده که دارای ANC، مکث خودکار یا شارژ بی سیم نیست و تغییرات EQ محدود به تنظیمات از پیش تعیین شده را دربرمی‌گیرد. با این حال، ایربادز مورد اشاره مقرون به صرفه دارای کیفیت صدای چشمگیر، عمر باتری قابل قبول، کنترل لمسی و تجربه کاربری ساده است. اگر به دنبال بهترین هدفون برای انجام کار هستید، Elite 3 گزینه پیشنهادی است.

5-اپل ایرپادز پرو نسل دوم

هدفون‌های ایربادز

جدیدترین AirPods Pro اپل نسبت به مدل 2019 پیشرفت بزرگی داشته است. این شرکت موفق شد کیفیت صدا و حذف نویز را بهبود بخشد و در عین حال تمام امکاناتی که AirPods را به بهترین گزینه هدفون برای iOS و Mac تبدیل می‌کند، به کار گیرد. این مدل را بهترین گزینه برای کاربران مک و iOS باید دانست. هدفونی که ارگونومی بالایی داشته و کیفیت صدا قابل توجهی ارائه می‌دهد. بنابراین با قیمتی نسبتا مناسب، ایرپادز پرو نسل دوم اپل یک گزینه جذاب است.

6-گوگل پیکسل بادز پرو

هدفون‌های ایربادز

این محصول گوگل نیز دست کمی از رقبا نداشته با طراحی زیبا دو رنگ، قابلیت ANC یا حذف نویز، یک مدل کامل است. این هدفون ارگونومی لازم را داشته اما گزینه ارزان قیمت نیست. همچنین پویایی صدا کافی را دارد و باید آن را با درایورهای صوتی باکیفیت یک مدل جذاب برای خرید به حساب آورد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید