بهترین لپ تاپ‌های دو در یک سال 2023

    کد خبر :964660
لپ تاپ‌های 2 در 1

لپ تاپ‌ها انواع مشخصی دارند برای مثال ما شاهد مدل‌های استاندارد، هیبریدی یا همان 2 در 1 و برخی دیگر هستیم. در این میان مدل‌های 2 در 1 با وزن کمتر بسیار محبوبیت دارند و با مشخصات مناسبی هم عرضه می‌شوند.

بازتاب-شرکت‌های مختلفی هستند که به تولید لپ تاپ هیبریدی می‌پردازند که باید به مایکروسافت، سامسونگ، اپل و چندی دیگر پرداخت. در این مطلب قصد داریم بهترین‌های سال 2023 را معرفی کنیم تا در صورت نیاز و گمراهی در این زمینه، بتوانید گزینه موردنظر را تهیه کنید.

1-بهترین مدل: سرفیس پرو 9 مایکروسافت

لپ تاپ‌های 2 در 1

وقتی صحبت از لپ تاپ 2 در 1 می‌شود، سری سرفیس مایکروسافت بسیار محبوب و مطرح هستند. لپ تاپ سرفیس پرو 9 نیز از این قاعده مستثنی نیست. دستگاهی که در کنار طراحی پریمیومی، سخت افزار قابل قبولی در آن به کار گرفته شده تا تجربه کاربری خوبی رقم زند.

این محصول مایکروسافت از پردازنده نسل دوازدهم اینتل قدرت گرفته و نمایشگری با نرخ نوسازی 120 هرتزی شامل آن شد. مانند بسیاری از مدل‌های دیگر، سرفیس پرو 9 با صفحه کلید همراه نیست و باید مستقلا آن را تهیه کرد. با توجه به قیمت پایه 1000 دلاری، عجیب بوده که مایکروسافت هیچ صفحه کلیدی ارائه نمی‌دهد. قیمت تایپ کاور یا کاور صفحه کلید این لپ تاپ بین 100 تا 180 دلار متغیر است. همچنین برای تهیه قلم آن باید هزینه 130 دلاری داشت.

با تمام این اوصاف سرفیس پرو 9 جدای از قیمت آن، یک گزینه جذاب در میان لپ تاپ‌های 2 در 1 محسوب می‌شود.

2-بهترین گزینه کاربری: اپل آیپد پرو 12.9 اینچی

 لپ تاپ‌های 2 در 1

اگر پیشتر در اکوسیستم اپل قرار گرفتید، بدیهی است که بهترین گزینه برای شما یک iPad باشد. آیپد پرو 12.9 اینچی گزینه عالی تلقی می‌شود. مانند مدل‌های قدیمی، این آیپد پرو دارای صفحه نمایش 12.9 اینچی خیره کننده با نرخ نوسازی سریع 120 هرتزی بوده و همچنین نور پس زمینه mini-LED دارد. به لطف تراشه M2 اپل نه تنها عملکرد سریعی دارد بلکه باید انتظار عمرباتری بیشتر هم باید داشته باشید.

صفحه‌کلید مجیک اپل تجربه تایپ رضایت‌بخشی را ارائه می‌دهد و ترک‌پد آن به این معنی است که برای راه‌اندازی برنامه‌ها، نیازی به دست گرفتن صفحه نمایش نیست. اما 300 دلار اضافی نیز برای شما هزینه خواهد داشت که آن را به گران‌ترین مورد در این لیست تبدیل می‌کند. آیپد همچنین فاقد جک هدفون بوده و وب‌کم هم زمانی که آن را به صورت افقی نگه می‌دارید به‌طور نامناسبی در امتداد قاب سمت چپ قرار می‌گیرد، بنابراین توجه داشته باشید که هنوز با جایگزینی کامل لپ‌تاپ فاصله زیادی دارد. با این حال، با داشتن طراحی شیک و عمر باتری قابل توجه، آیپد پرو 12.9 یک لپ تاپ 2 در 1 مناسب برای دوست‌داران محصولات اپل خواهد بود.

3-بهترین برای کاربران اندرویدی: گلکسی تب اس 8 پلاس سامسونگ

 لپ تاپ‌های 2 در 1

در حالی که ویندوز از نظر بهره‌وری بهتر از iPadOS و اندروید است، در مورد برنامه‌هایی که به طور خاص برای صفحه نمایش‌های لمسی طراحی شدند، از دو دیگر عقب‌تر محسوب می‌شود. اگر تبلتی می‌خواهید که تمام برنامه‌های مورد نظرتان را داشته باشد و فقط به آن نیاز دارید تا گه‌گاهی به عنوان لپ‌تاپ هم دو برابر شود، گلکسی  Tab S8+ یک گزینه خوب به حساب می‌آید. از تماشای فیلم و بازی بر روی صفحه نمایش امولد  12.4 اینچی و 120 هرتزی آن لذت خواهید برد و سامسونگ دارای قلم S Pen است که برای طراحی و یادداشت برداری عالی به نظر می‌رسد. تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 و 8 گیگابایت رم نیز تجربه کاربری سریعی را رقم خواهد زد.

سال گذشته، سامسونگ به طور چشمگیری قاب کیبورد خود را بهبود بخشید و تب را به جایگزین بهتری برای لپ ‌تاپ تبدیل کرد. می‌توانید ساعت‌ها روی این موضوع تایپ کنید. عمر باتری نیز عالی بوده، بنابراین نیازی نیست نگران نزدیک شدن به پریز باشید. نکته اصلی این است که اندروید به عنوان یک سیستم عامل دسکتاپ عالی نیست، حتی با وجود مزایای اندروید  12L. در حالی که حالت DeX سامسونگ یک راه حل تا حدی قابل اجرا ارائه می‌دهد، اما نکات عجیب و غریب زیادی دارد.

هر سه گزینه تبلت لپ تاپ کارآمدی هستند که در عین سرعت عملکرد بالا، تجربه کاربری لذت بخشی را رقم می‌زنند. گلکسی تب اس 8 پلاس، آیپد پرو و سرفیس پرو 9 سه گزینه‌ جذابی هستند که نباید آنها را از دست داد. سامسونگ، اپل و مایکروسافت سابقه درخشانی در تولید لپ تاپ هیبریدی داشته و با ارائه سه مدل ارائه شده توانسته نظر علاقمندان را جلب سازد.

بنابراین اگر بودجه مناسبی دارید سه گزینه انتخاب خوبی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید