بهترین روش سرمایه ‌گذاری در کانادا 2023

    کد خبر :982220

سرمایه گذاری در کانادا یکی از بهترین روش‌ ها برای افرادی است که از تمکن مالی برخوردار بوده؛ و قصد دارند به این کشور مهاجرت کنند. افرادی که در مشاغلی همچون کارآفرینی یا بیزینس مشغول به فعالیت هستند، می ‌توانند اقدام به اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا کنند. با این کار نه تنها خیال افراد از بابت سرمایه آن ها مطمئن بوده، بلکه می توانند اقامت دائم کشور کانادا را نیز اخذ کنند. روش های سرمایه گذاری، مدارک و شرایط در هر مرحله از سرمایه گذاری متفاوت در نظر گرفته شده اند؛ همچنین میزان سرمایه گذاری نیز بر این موارد تأثیرگذار خواهد بود.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

یکی از محبوب ترین روش ها در میان افراد جهت مهاجرت به کشور کانادا سرمایه گذاری است، به گونه ای که بیشتر افراد بر این معتقد بوده اند که کشور کانادا یکی از بهترین کشور ها جهت سرمایه گذاری به حساب می آید. همچنین این روش مهاجرت نسبت به روش های دیگر مهاجرت به کانادا آسان تر بوده، به همین دلیل سبب افزایش محبوبیت آن شده و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

با توجه به این که روش مهاجرت به کانادا از طریق سر مایه گذاری آسان بوده؛ اما نیاز است تا متقاضی زمان بیشتری را در این راه نسبت به روش اکسپرس اینتریی صرف نماید. همچنین این روش به یک سرمایه اولیه با مقدار زیادی نیاز دارد و موارد باقی مانده به سن و امتیاز افراد در روش سرمایه‌ گذاری وابسته خواهد بود.

ویزای سرمایه گذاری در کانادا

این ویزا تنها به افرادی تعلق می گیرد که با یکی از روش های سرمایه گذاری به این کشور مهاجرت کرده باشند. همچنین نام این ویزا، ویزای سرمایه گذاری نبوده؛ به عنوان مثال افرادی که از طریق ثبت شرکت موفق به اخذ ویزا می شوند، نام ویزای آن ها،operator owner  خواهد بود. البته این امکان نیز وجود دارد که این ویزا نام های دیگری نیز داشته باشد.

اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری

از مهم ترین دلایلی که سبب می گردد تا افراد برای سرمایه گذاری در کشور کانادا اشتیاق داشته باشند این است که این کشور امکان دریافت اقامت دائم را برای آن ها فراهم کرده است. در واقع می توان گفت که در دیگر روش های مهاجرت، امکان اخذ اقامت دائم وجود ندارد یا احتمال آن بسیار پایین خواهد بود. سرمایه گذاری در بورس و سرمایه گذاری در مسکن دو نمونه از این روش ها هستند. گاهی اوقات یک سری از روش ها باعث می شوند تا بتوانید به راحتی اقامت کانادا را دریافت کنید و مسیر سرمایه گذاری را نوعی راه غیر مستقیم برای اخذ اقامت کانادا می دانند.

شهروندی کانادا با سرمایه گذاری در این کشور

هنگامی که بتوانید اقامت کانادا را اخذ کنید این امکان برای شما فراهم خواهد شد تا پاسپورت این کشور را نیز دریافت نمایید و از آن پس می توانید به عنوان یک شهروند در این کشور اقامت داشته باشید. از جمله شرایط لازم جهت اخذ شهروندی کانادا می توان به موارد زیر اشاره کرد.

♦ پرداخت به موقع مالیات

♦ برخورداری از اقامت دائم کشور

♦ شرکت در آزمون شهروندی کشور کانادا

♦ سه سال اقامت دائم در پنج سال آخر

مدارک مورد نیاز جهت سرمایه گذاری در کانادا

♦ تمام مدارک مربوط به دوره کارشناسی

♦ آخرین مدرک تحصیلی

♦ تمامی مدارک مربوطه به کار و تجارت

♦ اسناد و مدارک مالی

♦ گواهی عدم سوء پیشینه

♦ فرم‌ های درخواست در اداره مهاجرت کانادا

مدرک زبان مورد نیاز برای اخذ ویزای سرمایه گذاری

در اکثر روش های مهاجرت به کانادا به مدرک زبان نیاز خواهد بود؛ اما تنها روش مهاجرتی که به مدرک زبان نیاز ندارد، مهاجرت به روش سرمایه‌ گذاری کشاورزی است. باید به این نکته نیز توجه داشت که در روش سرمایه‌ گذاری به سطح زبان پایین تری نسبت به دیگر روش های مهاجرت به این کشور نیاز است. همچنین هر چه نمره آیلتس شما بالا تر باشد، امتیاز شما برای اخذ ویزای سرمایه گذاری افزایش خواهد یافت.

مراحل اخذ اقامت دائم با داشتن ویزای سرمایه گذاری

1.انتخاب یکی از روش های سرمایه گذاری

2.داشتن ویزای کار در استان

3.گرفتن نامینیشن از استان

4.نمایش دادن و راه اندازی تجارت

5.اخذ اقامت دائم

زمان مورد نیاز برای اخذ ویزای سرمایه گذاری

مدت زمان لازم برای اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا در انواع روش ها متفاوت است و نمی توان یک بازه زمانی مشخص را برای آن ها تعریف کرد؛ اما در اغلب مواقع این پروسه برای تمامی افراد در حدود شش ماه تا دو سال به طول خواهد انجامید. ضمن این که در برخی از روش های سرمایه گذاری مانند ثبت یک شرکت یا خرید بیزینس، قادر خواهد بود تا در مدت زمان شش ماه ویزای کانادا را اخذ نمایید.

کلام آخر

روش های سرمایه گذاری در کانادا بسیار متنوع است و افراد می توانند به راحتی یکی از این روش ها را برگزینند و در رابطه با آن اطلاعات لازم را کسب نمایند. هنگامی که از صحت انتخاب خود اطمینان حاصل نمودید، می بایست جهت جمع آوری مدارک مورد نیاز برای ویزای سرمایه گذاری در کانادا اقدام کنید. سرمایه گذاری یک راه فوق العاده برای کسب ویزای کانادا به حساب می آید.

دفتر حقوقی بین المللی گلوبال یک شرکت مشاوره با شماره ثبت رسمی ۳۰۱۱۱۴۸۴۹ در مرکز شهر تورنتو، استان انتاریو، کانادا میباشد. موسسه ما با بیش از ۲۰ سال سابقه وکالت درجه یک هم در ایران و در کانادا با رعایت تمامی قوانین موجود مهاجرتی در کانادا آماده ارائه خدمات خود به متقاضیان گرامی از سراسر دنیا میباشد.جهت کسب اطلاعات بیشترو دریافت مشاوره به سایت موسسه گلوبال امیگریشن مراجعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید