بهترین دیتاسنتر برای میزبانی سرور اختصاصی آلمان

    کد خبر :722487

دیتاسنتر یکی از مکان های امنیتی به حساب می آید که در آن سرورها نگهداری می شوند. یکی از این سرورها: سرور اختصاصی آلمان می باشد، که دیتاسنترهای مختلفی را آن را میزبانی می کنند. این مکان می تواند استانداردترین برق، ارتباط و اینترنت را تامین کند و خود را برای میزبانی هزاران سرور با داشتن اینگونه ویژگی های برتر آماده کند. سرور اختصاصی آلمان از Data Center  مختلفی بهره برده است که equinix، Hetzner و Leaseweb نمونه ای از آن ها می باشند. از این رو در ادامه به بررسی هر کدام از آنها خواهیم پرداخت.

 

 

دیتاسنتر equinix

یکی از برترین دیتاسنتر هایی که هم اکنون برای میزبانی سرور اختصاصی آلمان مورد استفاده قرار می گیرد. این دیتاسنتر توانسته طیف گسترده ای از خدمات را به اشتراک بگذارد که می تواند فرآیند اتصال و پشتیبانی را در بهترین صورت خود به انجام برساند. از مزیت هایی که این دیتاسنتر با خود به همراه دارد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  قابلیت دسترسی در تمامی مکان ها را دارد.
  • فضای جابه جایی بسیاری را به خود اختصاص داده است.
  • از فضای امنی بهره مند می باشد.
  • قابلیت پشتیبانی از راه دور و نظارت فنی را دارد.
  • از دیتاسنتر equinix می توان در بانکداری، بیمه، خودرو، اینترنت، رسانه های دیجیتال، فناوری های پیشرفته و در نهایت الکترونیک استفاده کرد.

دیتاسنتر Leaseweb

Leaseweb یکی از دیتاسنتر هایی می باشد که توانسته برای میزبانی سرور اختصاصی آلمان مورد استفاده قرار بگیرد ولی مکان اصلی آن کشور هلند می باشد و به جز آن در کشورهای آمریکا، سنگاپور، چین و استرالیا نیز پشتیبانی می شود. سرورهایی که برای این دیتاسنتر در نظر گرفته شده اند، در جایی تحت عنوان “Evoswitch” نگهداری می شوند.

Evoswitch یکی از قوی ترین دیتاسنترها به شمار می رود که از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. همچنین بهترین پورت را در بیشتر نقاط جهان دارد. این دیتاسنتر که در آمستردام واقع شده است، توانسته مساحت بزرگی به اندازه 9000 متر مربع را به خود اختصاص دهد. همچنین موفق به دریافت دو گواهی معتبر ISO 9001 و ISO 27001 شده است.

 

 

 

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های وبمسترهای سایت‌های بزرگ، سرعت ایندکس و کراول توسط موتورهای جست‌وجو می‌باشد. سرور اختصاصی آلمان به دلیل اینکه قابلیت میزبانی در دیتاسنترهای معتبر آلمان: Leaseweb، equinix و Hentzer رادارند؛ دارای سخت‌افزار بروز، پینگ تایم کمتر تا سرورهای گوگل، امنیت مناسب و قیمت مناسب برای خرید می‌باشد.

مزیت هایی که در دیتاسنتر لیزوب وجود دارند، شامل موارد زیر می شوند:

  •  یک پشتیبانی قوی دارد.
  •  از سرورهای وارز بهره مند هستند.
  • پورت های حرفه ای و قوی در آن تعبیه شده اند.
  • به منظور رفع مشکلات نرم افزاری نیز طراحی شده است.
  •  می تواند پورت های اختصاصی را از خود ارائه دهد که در حافظه های 1 گیگ تا 10 گیگ می باشند.
  • همچنین دیتاسنتر Leaseweb این قابلیت را دارد تا بتواند به 16 آی پی متصل شود.

دیتاسنتر Hetzner

یکی از شناخته شده ترین دیتاسنترها، Hentzer می باشد که هم اکنون وظیفه نگهداری از هزاران سرور را بر عهده دارد. فعالیت های این دیتاسنتر در کشورهای اروپایی بسیار زیاد است بسیاری از وب سرورهای ایرانی از Hetzner بهره می برند که می تواند کارایی و عملکرد بالایی را از خود به اشتراک بگذارد. این دیتاسنتر حداکثر ثبات را از خود نشان داده و خدمات مختلفی را با قیمت مناسب از خود ارائه می دهد. از دیگر مزیت های این دیتاسنتر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرعت پورت ارتباطی که Hetzner از آن بهره مند است، 100 مگابایت بر ثانیه می باشد.
  • سرورهایی که با استفاده از این دیتاسنتر نگهداری می شوند، می توانند مدیریت شوند.
  •  سرویس هایی که با استفاده از این دیتاسنتر به اجرا گذاشته می شوند، از سرعت مطلوبی برخوردار هستند.
  •  فایروال های سخت افزاری زیادی در این دیتاسنتر تعبیه شده اند که هدف از به کار گرفتن آن ها دفع خطرات احتمالی است.

جمع بندی

به طور کلی می توان گفت آن دسته از دیتا سنتر هایی که بتوانند به روزترین تکنولوژی ها را از خود نشان دهند، در جذب کاربران به خود موفق تر عمل می کنند. زیرا می توانند عملکرد بهتری را به اشتراک بگذارند و کارها سریع تر از روال عادی خود طی شوند. سرور اختصاصی آلمان می تواند بر روی برترین دیتاسنترها اجرا شود که در این مطلب به سه مورد از آن ها پرداخته شد.

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید