بمب‌های آماده انفجار تراکتورسازی در نقل و انتقالات زمستانی

    کد خبر :454436

باشگاه تراکتورسازی تبریز قصد دارد با جذب ستاره‌های فوتبال ایران عنوان قهرمانی هجدهمین دوره لیگ برتر را کسب کند.

به گزارش شریان نیوز، در حالی که فصل نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال ایران به طور رسمی آغاز نشده است، اما خیلی از تیم‌ها از جمله تراکتورسازی فعالیت خود را برای جذب بازیکن شروع کردند. تقوی قبل از سفر به انگلیس لیست نقل و انتقالات خود را به مسئولان باشگاه تراکتورسازی تحویل داده است و اکنون سرخپوشان تبریزی با حمایت مالی مالک متمول خود قصد دارند بازیکنان مدنظر کادر فنی را به خدمت بگیرند.

طبق اعلام مدیرعامل تراکتورسازی، این تیم تبریزی در نیم فصل اول در سه خط دفاع، هافبک دفاعی و حمله مشکلاتی داشته و قرار است همه پست ها‌ی تراکتورسازی در نیم فصل دوم ترمیم و تقویت شوند تا سرخپوشان از کورس رقابت با مدعیان قهرمانی عقب نمانند.
گزینه‌های دروازه بانی تراکتورسازی

محسن فروزان دروازه بان تراکتورسازی در نیم فصل اول تنها ۶ مرتبه (۴۰ درصد بازی‌های نیم فصل اول) کلین شیت کرده است و این دروازه بان رقیبی در این تیم تبریزی ندارد به همین علت مسئولان تراکتورسازی قصد دارند که در نقل و انتقالات یک دروازه بان جذب کنند تا اگر فروزان با مصدومیت و محرومیت مواجه شد جایگزین مناسبی برای این دروازه بان داشته باشند.

دخسوس، علیرضا حقیقی، محمد رضا اخباری و رشید مظاهری گزینه‌های تراکتورسازی در خط دروازه هستند که شانس دخسوس و اخباری برای پیوستن به این تیم تبریزی بیشتر از سایر گزینه‌ها است.
مدافعان تیم ملی در سبد خرید تراکتورسازی

تراکتورسازی در نیم فصل اول در خط دفاع با مشکلاتی مواجه بود و زوج خط دفاع این تیم تبریزی نتوانستند انتظارات هواداران را برآورده کنند.

گفته می‌شود در لیست بازیکنان مدنظر تقوی در خط دفاع گزینه‌هایی همانند حسین کنعانی زادگان، محمدرضا خانزاده و احمد موسوی بازیکن ماشین سازی دیده می‌شوند.

حسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش ماشین سازی برای پیوستن به تراکتورسازی خواستار قرارداد برای یک نیم فصل شده است، اما تراکتورسازان هنوز این پیشنهاد قبول نکردند و وضعیت این بازیکن بعد از جام ملت‌های آسیا مشخص می‌شود.

سید احمد موسوی به شدت مورد توجه تراکتورسازی قرار گرفته است و این بازیکن هم تمایلش را برای حضور در تیم همشهری اعلام کرده است، اما کادر فنی ماشین سازی تمایل ندارد این بازیکن را از دست بدهد.
هافبک‌های مدنظر تراکتورسازی

تراکتورسازان در خط هافبک نیاز به بازیکن دارند تا این پست هم برای نیم فصل دوم تقویت شود. اکبر ایمانی هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به علت مشکلات خانوادگی قصد دارد از این تیم جدا شود و گفته می‌شود تراکتورسازی مقصد بعدی این بازیکن است، اما او هنوز نتوانسته برگه فسخ قرارداد خود را بگیرد تا به سرخپوشان تبریزی بپیوندد.

سینا عشوری فصل گذشته علیه آجرلو مدیرعامل سابق تراکتورسازی مصاحبه کرد و علاوه بر این قبول نکرد تا مبلغ قراردادش را کاهش بدهد به همین علت قراردادش را با تراکتورسازی فسخ کرد. این بازیکن تاکنون بدون تیم بوده است و گفته می‌شود قرار است به لیگ برتر بازگردد. با توجه به اینکه تراکتورسازی به هافبک نیاز دارد احتمال بازگشت عشوری به این تیم تبریزی وجود دارد.
گزینه‌های تراکتورسازی در خط حمله

باشگاه تراکتورسازی در سال‌های گذشته در خط حمله مشکلاتی داشت و مهاجمان این تیم در امر گلزنی ناکام بودند، اما امسال با حضور استوکس و اروین خط حمله تراکتورسازی سروسامان گرفت و این ۲ بازیکن خارجی توانستند جور بقیه مهاجمان را بکشند و در مجموع ۱۲ گل برای تراکتورسازی به ثمر رساندند.

استوکس و اروین در اواخر نیم فصل اول تراکتورسازی را به بهانه‌های مختلف ترک کردند و تراکتورسازان در نبود این ۲ بازیکن در ۳ بازی آخر بدون مهاجم نوک بازی کردند و نتوانستند امتیازات کامل این ۳ بازی بدست آورند.

تراکتورسازان که می‌دانستند بدون استوکس و اروین با مشکلاتی در خط حمله مواجه می‌شوند تلاش زیادی برای بازگشت این ۲ بازیکن به تبریز انجام دادند و در نهایت موفق شدند رضایت استوکس را برای بازگشت جلب کنند، اما وضعیت اروین هنوز مشخص نشده است.

با وجود اینکه قرار است استوکس به تراکتورسازی برگردد، اما تراکتورسازان بیکار ننشستند و قصد دارند خط حمله خود را برای نیم فصل دوم تقویت کنند تا با کمبود مهاجم مواجه نشوند.

رضا قوچان نژاد، مهدی طارمی، مامه تیام، عیسی آل کثیر، یونس شاکری، پیمان بابایی و مهاجم سابق یوونتوس گزینه‌های تراکتورسازی در خط حمله هستند که باید دید کدامیک از آن‌ها به تراکتورسازی می‌پیوندند.

رضا قوچان نژاد در لیست خرید تراکتورسازی قرار دارد و زنوزی مالک تراکتورسازی قصد دارد با این بازیکن به طور مستقیم وارد مذاکره شود. البته این بازیکن مدنظر سرخپوشان پایتخت است و گفته می‌شود قرار است گوچی به پیشنهاد پرسپولیسی‌ها جواب مثبت بدهد.

در حالی که گفته می‌شود مامه تیام مهاجم سابق استقلال در لیست خرید تراکتورسازان است، اما گفته می‌شود خبر جذب این بازیکن شایعه است و تراکتورسازان اقدامی برای جذب تیام نکردند. علاوه بر این جلسه‌ای هم بین زنوزی مالک تراکتورسازی با تیام در ترکیه صورت نگرفته است.

ساسان انصاری مهاجم سپاهان هم مدنظر تراکتورسازی است و حتی گفته می شود سپاهانی ها درخواست خود را به باشگاه سپاهان دادند . منتظر جواب آنها هستند.

به هر حال باشگاه تراکتورسازی هنوز درباره گزینه‌های مطرح شده واکنشی نشان نداده است و این باشگاه قصد دارد چراغ خاموش در بازار نقل و انتقالات فعالیت کند تا رقم بازیکنان مدنظر افزایش نیابد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید