بسپور؛ اپلیکیشنی کاربردی برای فرار از مشکلات خودرویی

    کد خبر :809985

خرابی خودرو و حوادث ناگهانی که برای خودرو پیش می آید، برای بهم ریختن برنامه های یک روزه و چه بسا چند روزه مالکان خودرو کافیست؛ اتفاق های تلخ و ناخوشایندی که حالا و به مدد برنامه کاربردی بسپور امکان فرار از آنها فراهم شده است.

کمتر شهروندی را می توان یافت که مالک خودرو باشد و تجربه تلخ حوادث ناگهانی خودرو مثل تصادف، خرابی اساسی، پنچری و… را تجربه نکرده باشد؛ حوادثی که علاوه بر هزینه های قابل تأملی که بر مالک خودرو تحمیل می کند، همچنین به زمان و انرژی زیادی برای مرتفع شدن نیاز دارد.

مشکلی که به آن اشاره شد، به ویژه اگر مالک خودرو آشنایی چندانی با نکات فنی خودرو نداشته باشد، صد چندان خواهد شد و می تواند به صورت کلی به یک چالش در زندگی تبدیل شود.

همه این مسائل و مشکلات در حالی به صورت روزانه برای تعداد زیادی از شهروندان به وجود می آید که می دانیم به واسطه دغدغه و مشغله های زندگی های مدرن، اساساً زمان و انرژی کافی برای مرتفع کردن ایرادهای خودروی برای مالکان خودرو وجود نداد.

در چنین شرایطی، حضور یک نیرو و توان قابل اطمینان و کاربلد برای بر عهده گرفتن این وظیفه حساس و مهم تا مرحله تعمیر اساسی خودرو و بازگرداندن آن به حالت اولیه احساس می شود.

اپلیکیشن «بسپور» با رابط کاربری بسیار آسان و امروزی و با پشتیبانی یک گروه مجرب و کارآزموده و با درک همین دغدغه راه اندازی شده است تا مشکلات اینچنینی شهروندان را در سریع ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت مرتفع کند.

شهروندان می توانند برای بهره مندی از خدمات نرم افزار بسپور، این نرم افزار را روی گوشی همراه خود نصب کنند و در هنگام بروز هر گونه حادثه و یا اتفاق خودرویی مثل پنچری، تصادف، ایرادهای فنی و… با استفاده از اپلیکیشن بسپور ضمن فراخوانی نیروی کمکی، خودروی خود را به کارشناسان این برنامه بسپارند و بدون هیچگونه نگرانی به کار و کسب روزانه خود بپردازند.

تیم فنی و پشتیبان برنامه بسپور همچنین اینگونه برنامه ریزی کرده اند که به محض تحویل گرفتن خودروی معیوب، یک تاکسی تلفنی برای رفع نیازهای روزانه متقاضیان در اختیار آنها قرار خواهند داد تا بدون کمترین مشکل امور و برنامه های روزانه خود را پی بگیرند.

به نظر می رسد برنامه و اتفاق خوبی که توسط اپ کاربردی بسپور راه اندازی شده است، در آینده ای نزدیک بتواند بخش قابل توجهی از نیاز و مشکلات پیش آمده برای شهروندان را در حوزه خودرو مرتفع کند و ضمن صرفه جویی در وقت و انرژی آنها؛ همچنین فرصت تعمیر خودروی آنها را با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه برای ایشان فراهم کند؛ اتفاقی که به واسطه حضور نیروهای متخصص و آشنا به امور فنی خودرو در تیم بسپور مسئله چندان دشواری نیست. 

همانطور که اشاره شد شهروندان متقاضی این خدمات لازم است اپلیکیشن بسپور را روی گوشی خود نصب کنند و در هنگام مواجه شدن با هر گونه مشکل خودرویی نیازمند تعمیر، ضمن فراخوانی کارشناس های برنامه بسپور بدون هیچگونه نگرانی و دغدغه برنامه روزانه خود را در پیش بگیرند.

گفتنی است کارشناسان بسپور پس از تعمیر و رفع عیوب خودرو، خودروی تحویل گرفته شده را در محل از پیش تعیین شده با مالک اعم از محل کار و یا منزل تحویل وی خواهند داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید