برگزاری 2 آزمایش در دهکده المپیک پکن2022

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ ۱۶:۴۵
    کد خبر :870373
برگزاری 2 آزمایش در دهکده المپیک پکن2022

برگزارکنندگان اعلام کردند که نزدیک به 1500 نفر در این آزمایش شرکت کردند که مورخ 12 دسامبر به پایان رسید. طبق گزارش ها، حدود 70 آزمایش با تمرکز بر محل اقامت، پذیرایی و خدمات پزشکی انجام گرفته است. یان هان، دبیر تیم عملیات دهکده خاطرنشان ساخت که امکانات بدون مانع و اماکن فیتنس نیز مورد ارزیابی قرار گرفت.

یان در مصاحبه با خبرگزاری شینهوا گفت: “امکانات بدون مانع، از جمله رمپ‌ها برای کاربران ویلچری، آسانسورها و راهروها، در دهکده المپیک و پارالمپیک یانکینگ ایجاد شده‌اند که خدمات قابل دسترسی برای معلولان ارائه می‌کنند” حدود 27 نوع و 139 قطعه تجهیزات بدنسازی در دهکده المپیک و پارالمپیک یانکینگ وجود دارد که به ورزشکاران کمک می کند تا شرایط بدنی خود را در طول بازی حفظ نمایند.

به گزارش ایلنا، دهکده یانکینگ با طرحی مطابق با ویژگی های فرهنگی روستاهای کوهستانی در شمال چین ساخته شده است. میزبانان بازی های المپیک زمستانی پکن2022 ادعا می کنند که این دهکده دارای ویژگی های فرهنگ چینی و حفاظت از محیط زیست و همچنین ارائه مفهومی ورزشکار محور است. انتظار می رود که در مجموع 1430 ورزشکار و مسئول در طول المپیک زمستانی و پارالمپیک در دهکده حضور داشته باشند. این دهکده قرار است میزبان ورزشکارانی باشد که در مسابقات اسکی آلپاین، سورتمه، اسکلتون و لوژسواری شرکت می کنند. این رویدادها در مرکز ملی اسکی آلپاین و مرکز ملی اسلایدینگ واقع در منطقه Yanqing ، برگزار می شود. پکن 2022 می گوید این دهکده دارای یک مرکز تناسب اندام، مرکز تفریحی، بانک، کافی شاپ و پلی کلینیک است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید