بررسی 0 تا 100 محبوب ترین بازی های سوپرسل در ایران

    کد خبر :902536

خرید جم کلش رویال موجب سرعت بخشیدن به روند بازی و برتری شما از سایر رقبا می‌شود. بازی جذاب و هیجان انگیز کلش رویال توانسته طرفدارهای زیادی را در سراسر دنیا به سمت خودش جذب کند. بازی‌های کلش رویال، کلش اف کلنز، هی دی و براول استارز توسط کمپانی Supercell تولید شده و جز محبوب‌ترین بازی‌های سبک استراتژیک در دنیا محسوب می‌شوند. در این مقاله می‌خواهیم به معرفی محبوب ترین بازی‌های سبک استراتژیک و نحوه خرید جم کلش رویال برای کاربران ایرانی اشاره کنیم.

معرفی بازی کلش رویال

بازی کلش رویال یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سبک استراتژیک در دستگاه‌های اندروید و آیفون است  که توانسته جایگاه خوبی در بین بازی‌های موبایلی پیدا کند.  سبک این بازی به این صورت است که شما باید رقبای خود را از طریق کارت‌های بازی به مبارزه بطلبید و با استراتژیک‌های خود، قلعه آنها را نابود کنید. شما در هر مبارزه، هشت کارت دارید که می‌توانید با کمک آنها کارهای متفاوتی انجام دهید.

برخی از کارت‌ها برای حمله کردن و برخی دیگر برای کارهای دفاعی کاربرد دارند. توجه داشته باشید که در ابتدای بازی تمام کارت‌ها در دسترس نیستند و بعد از کمی بازی کردن می‌توانید بقیه کارت‌ها را آزاد کنید. شما و رقبای خود در میدان مبارزه دارای سه برج هستید که برج اصلی( برجی که پادشاه در آن قرار گرفته) در وسط  و دو برج مراقبت در طرفین قرار گرفته اند. شما با از بین بردن هر برج حریف، یک تاج بدست می‌آورید و زمانی که موفق به دریافت سه تاج شدید، برنده بازی خواهید بود. اگر بتوانید برج وسط حریف خود را نابود کنید، هر سه تاج را یکجا دریافت کرده و زودتر می‌توانید برنده مبارزه شوید. اگر اهل رقابت هستید و دوست دارید همیشه از حریفان خود جلوتر باشید با خرید جم کلش رویال، قدرت بیشتری در میدان مبارزه خواهید داشت. با خرید جم کلش رویال می‌توانید الماس یا جم‌های خود در بازی را افزایش داده و از آن جهت ارتقاء یا خرید عناصر مورد نیاز که باعث قدرتمندتر شدن در بازی می‌شود استفاده کنید.

فواید خرید جم کلش رویال

در بازی کلش رویال ارزهای زیادی وجود دارد که یکی از محبوب‌ترین آنها، جم کلش رویال است که به آن الماس کلش رویال هم گفته می‌شود. شما با خرید جم کلش رویال می‌توانید با امکانات بیشتری بازی کرده و لذت یک بازی رقابتی و هیجان‌انگیز را تجربه کنید. در ابتدای بازی هر بازیکن ۱۰۰ جم یا الماس کلش رویال دارد ولی به خاطر مزایای زیاد، بازیکنان مدام در فکر افزایش جم به روش‌های مختلف هستند. یکی از سریع‌ترین روش‌ها جهت افزایش جم یا الماس، خرید  از سایت‌های معتبر است. از فواید این کار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

موفقیت و پیروزی در مبارزات سخت‌ودشوار

انجام کامل وظایف و مسئولیت‌هایی که بازیکن در هر مرحله بر عهده می‌گیرد

باز شدن  انواع صندوق‌ها

شرکت در مبارزه‌های قبیله‌ای و پیروز شدن

بالا بردن سرعت در روند استخراج معدن

افزایش  سرعت باز شدن کارت ها در زمان نبرد

معرفی بازی کلش اف کلنز

کلش اف کلنز یکی دیگر از بازی‌های پرطرفدار سبک استراتژیک در بین کاربران است. شما می‌توانید این بازی را به صورت‌های مختلفی انجام دهید؛ مثلا می‌توانید به یک قبیله یا کلن بپیوندید و در کنار دوستان خود با قبیله‌های دیگر به مبارزه بپردازید یا با انجام هدف‌های تعیین شده و کسب جایزه، شهر خود را گسترش دهید.

برای اینکه بتوانید قبیله خود را بزرگ‌تر و قدرتمندتر کرده و بخش‌های مختلف از جمله کارخانه سربازسازی، اکسیرسازی یا سیستم دفاعی را به کلن خود اضافه کنید، نیاز به منابع متعددی از جمله الماس، طلا، اکسیر و اکسیر سیاه دارید. برای تهیه این منابع می‌توانید ساختمان‌های تولید کننده این منابع را بسازید یا به قبیله‌های دیگر حمله کرده و ثروت و منابع آنها را غارت کنید. البته ممکن است شما در موقعیتی باشید که نیاز به ارتقا سریع سطح بازی خود داشته تا بتوانید حریف خود را شکست دهید. در این مواقع یکی از سریع ترین روش‌ها خرید جم کلش اف کلنز از سایت‌های معتبر است.

معرفی بازی هی دی

بازی هی دی یکی از موفق‌ترین بازی‌های تولید شده توسط  Supercell است که خیلی زود توانست به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی تبدیل شود. در این بازی، شما نقش کاراکتری را بازی می‌کنید که عمویتان به شما اداره یک مزرعه بزرگ را واگذار کرده که آن را دوباره رونق ببخشید. در ابتدای این بازی شما هیچ امکاناتی ندارید ولی به مرور زمان و با ایجاد مکان‌های جدید و خرید دستگاه‌های کشاورزی می‌توانید مزرعه خود را گسترش دهید. البته خرید ابزارآلات کشاورزی نیاز به جم دارد که می‌توانید از طریق سایت‌های معتبر و خرید جم هی دی خیلی زود دهکده خود را توسعه دهید.

معرفی بازی براول استارز

اگر عاشق بازی سبک استراتژیک و تیراندازی هستید، بازی براول استارز یا همان جنگ ستارگان را پیشنهاد می‌کنیم. رقابت در این بازی بین دو تیم سه نفره است و در مجموع شش گیمر در این بازی شرکت می‌کنند. هرکدام از گیمرها می‌توانند یک شخصیت خاص که دارای ویژگی منحصربفردی است را انتخاب کنند. شما برای اینکه بتوانید سطح بازی خود را ارتقاء داده و یک کاراکتر قدرتمند داشته باشید باید جم یا الماس جمع‌آوری کنید. البته می‌توانید برای سرعت بخشیدن به روند بازی، خرید جم براول استارز را از طریق سایت‌های معتبر انجام دهید.

خرید جم در ایران

بازی کلش رویال یکی از بازی‌های محبوب در سبک استراتژیک است. همان‌طور که قبلاً هم اشاره کردیم برای اینکه بازی خود را ارتقاء داده و بتوانید در رقابت پیروز شوید؛ باید جم‌های خود را افزایش دهید.  خرید جم کلش رویال از طریق سایت‌های معتبر یکی از سریع‌ترین روش‌ها جهت افزایش جم در بازی است. البته در ایران به خاطر تحریم‌های اعمال شده و محدودیت‌ها، امکان پرداخت بین‌المللی وجود ندارد. بازی کلش رویال یکی از بازی‌های بین المللی محبوب در بین ایرانیان است که  نیاز به پرداخت درون برنامه ای دارد. اما لازم نیست نگران باشید مجموعه دیاموند لند امکان خرید هر نوع جم‌ را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است. ایرانیان عزیز می‌توانند از طریق مجموعه دیاموند لند در کوتاه ترین زمان با پول ایرانی، جهت خرید جم کلش رویال اقدام کرده و از بازی هیجان انگیز کلش رویال لذت ببرند.

در این مقاله شما را با محبوب‌ترین و موفق ترین بازی‌های بین المللی سبک استراتژیک آشنا کردیم. اگر شما هم یکی از طرفدارهای بازی هیجان انگیز کلش رویال هستید، می‌توانید جهت خرید جم کلش رویال به مجموعه دیاموند لند مراجعه کنید.  جهت خرید و اطلاع از قیمت جم کلش رویال، قیمت جم کلش اف کلنز و سایر بازی‌ها کافیست به سایت  https://diamond-land.ir/ سر بزنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید