بررسی ترکیب احتمالی بارسلونا-پاریس / تصاویر

  • آرشیو
  • سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ۱۲:۰۸
    کد خبر :785831

بارسلونا در دیدار امشب ممکن است از پیکه در خط دفاعی استفاده کند و پوچتینو می‌خواهد با وراتی اندیشه‌های تهاجمی خود را اجرایی کند.

امشب در چارچوب رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا میزبان بارسلونا است.

پیکه در تمرینات بارسلونا حاضر شده و به نظر می‌رسد می‌تواند در لیست بازیکنان آماده کومان برای این رقابت قرار گیرد. البته هنوز اخباری از تمرینات امروز مخابره نشده و باید دید شرایط امروز پیکه در تمرین بارسلونا چگونه پیگیری می‌شود.

به گزارش فارس، رسانه‌های بارسایی همچنین مدعی شدند که دفاع راست بارسلونا را امشب «سرجینیو دست» بر عهده خواهد گرفت و اسکار مینگوئزا برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی به ساموئل اومتیتی ارجح است و مدافع فرانسوی شانسی برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت کومان را ندارد. او در دیدار مقابل سویا نمایشی ناامیدکننده از خود به اجرا گذاشت.

از طرف دیگر وراتی به ترکیب پاریس رسیده و پوچتینو می‌خواهد از او به عنوان مهره اصلی طراحی حملات استفاده کند. آنها امشب نیمار و دی‌ماریا را در اختیار ندارند ولی خط حمله پاریس با درخشش «مویزه کین» و «مائورو ایکاردی» آمادگی بالایی دارد.

ترکیب احتمالی بارسلونا و پاری سن ژرمن از نگاه سایت اسپورت اسپانیا را در زیر مشاهده کنید:

بارسلونا:

تراشتگن- دست – مینگوئزا – لنگله – آلبا – بوسکتس – دی یونگ – پدری – دمبله – گریژمان – لئو مسی

پاری سن ژرمن:

کیلور ناواس – مارکینیوش – کیمپمبه – فلورنتزی – کوروزاوا – پاردس – گوئیه – وراتی – مویزه کین – مائورو ایکاردی و کیلیان امباپه

البته موندو در گزارش خود برای این مسابقه از حضور پیکه در ترکیب بارسلونا صحبت کرد و مدعی شد که پوچتینو به جای مویزه کین از «سارابیا» استفاده می‌کند.

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید