برای خرید آیفون ۱۳ در کشورهای مختلف چند ساعت باید کار کرد؟

    کد خبر :847906
برای خرید آیفون ۱۳ در کشورهای مختلف چند ساعت باید کار کرد؟

آیفون ۱۳ هفته گذشته به صورت رسمی معرفی شد. گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد مردم کشورهای مختلف جهان برای خرید یک آیفون ۱۳ جدید چند ساعت، روز یا ماه باید کار کنند.

گزارش جدید توسط وب سایت Money SuperMarket انجام شده و نشان می‌دهد مردم کشورهای مختلف برای خرید یک آیفون ۱۳ با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت باید چقدر زحمت بکشند و پول کنار بگذارند. باید به این نکته توجه داشت که در برخی از کشورها که قیمت آیفون ارزان‌تر است، حداقل دستمزد نیز ممکن است کمتر باشد.


آیفون ۱۳ در برزیل از هر کشور دیگری گران‌تر است و نسخه استاندارد ۱۲۸ گیگابایتی آن حدود ۱۴۴۹ دلار قیمت دارد. بنابراین کارمندی که حداقل دستمزد را در این کشور دریافت می‌کند، برای خرید یک آیفون جدید باید ۸۶ روز کار کند. با این حال، مردمان فیلیپین برای خرید این گوشی با قیمت ۱۰۲۵ دلار باید ۹۷ روز یعنی سه ماه با حداقل دستمزد کار کنند.

در هنگ کنگ، آیفون ۱۳ ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ارزان ۸۷۴ دلار به فروش می‌رسد و با حداقل دستمزد کارمندان خرید این گوشی حدود ۷ روز کاری طول می‌کشد. سوئیس تقریبا یکی از کشورهایی است که کاربران با حداقل دستمزد خود و در کمتر از ۷ روز یک آیفون ۱۳ جدید خریداری کنند.

باید اشاره کرد که در این تحقیق یک روز کاری معمولی ۸ ساعته در نظر گرفته شده و قیمت آیفون نیز بر اساس وب سایت اپل در هر کشور مورد بررسی قرار گرفته است. جدول کامل این گزارش را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:


نام کشور و تعداد ساعت کارکرد

پیش‌خرید گوشی‌های آیفون ۱۳ هم اکنون در حال انجام است و عرضه آن‌ها به صورت رسمی از روز جمعه ۲ مهر آغاز خواهد شد. به تازگی گزارش داده شد که در چین، پیش فروش این گوشی‌ها تنها در روز اول از ۵ میلیون دستگاه فراتر رفته است. علاوه بر این، تقاضا در چین به حدی زیاد بوده است که این موضوع باعث مشکلاتی در وب سایت رسمی اپل شده است. با این وجود انتظار می‌رود جدیدترین گوشی‌های پرچمدار اپل مورد استقبال بسیار خوبی قرار بگیرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید