برآورده شدن آرزوی داشتن مژه های بلند و حالت دار در دو دقیقه

    کد خبر :732492

مژه‌های بلند و حالت دار چیزی است که هر خانمی دلش می‌خواهد آن را داشته باشد. روش‌های مختلفی برای نزدیک شدن به این خواسته وجود دارد از جمله : استفاده از فر مژه ، کاشت مژه ، مژه مصنوعی ، کمک گرفتن از مواد تقویتی گیاهی و دارویی و استفاده بهینه و خرید لوازم آرایشی مناسب. لوازم آرایشی که می‌تواند به مژه ها رنگ ، فر و حالت بدهد و آنها را بلندتر و پر پشت تر نشان دهد ، ریمل است. با خرید ریمل میس و مستر شما تنها یک گام با این آرزو فاصله دارید. به همین دلیل در زمان خرید ریمل باید حساسیت خاصی به خرج بدهید.

 

انواع ریمل :

ریمل ها بر اساس برخی فاکتورها انواع مختلفی دارند :

•  کاربرد ریمل (ریمل حجم دهنده، ریمل بلند کننده، ریمل حالت دهنده، ریمل حجم دهنده و ضخیم کننده و …)

•  ریمل مایع یا جامد ( ریمل پودری ، ریمل کرمی ، ریمل مایع و …)

•  جنس برس (برس فایبری، برس پلاستیکی، برس مویی )

•  شکل ظاهری برس (برس خمیده، برس اس شکل، برس توپی ، برس ساعت شنی ، برس مارپیچی و …)

بعضی از ریمل ها باعث افزایش حجم مژه می شوند ، گاهی ریمل ها فقط انداره مژه شما را بلند می کنند . البته ریمل های پرطرفداری هم هستند که همزمان که مژه ها را حجم می دهند آن ها را بلندتر هم نشان می دهند. در زمان مراجعه به فروشگاه های لوازم آرایشی ، به دلیل تنوع بالا ریمل ها ، انتخاب بسیار گیج کننده می شود . ولی با دانستن اینکه دقیقا با خرید ریمل به چه هدفی می‌خواهید برسید راحت تر می توانید این محصول را انتخاب کنید.

 

 

بهترین ریمل کدام است ؟

در انتخاب ریمل باید به جنس مژه های خود و سر برس توجه کنید.

•  ریمل هایی که برس های شانه ای دارند مناسب افرادی هستند که مژه های ضخیمی دارند وفقط نیاز به تغییر کمی در مژه های خود دارند.

• اگر ریملی با برس های ضخیم انتخاب می کنید باید مژه های بلندی داشته باشید که فقط قصد بلند کردن مژه های خود را دارند.

• ریمل ها با برس های نازک یکی از پر مصرف ترین ریمل ها در بین خانم ها است .

• اگر شما مژه های صاف و محکم دارید می باید از ریمل هایی با برس های خمیده استفاده کنید تا بتوانید به مژه های خود کمی حالت دهید و آن ها را فر کنید.

• بعضی در زمان خرید ریمل به ضد آب بودن و یا براساس پایه آب اهمیت می دهند . ریمل ها ضد آب همان طور که اسمش مشخص است پایه فرمول آن آب نیست .این ریمل ها بر عکس ریمل های دیگر دوام بیشتری دارند و و با عرق و یا اشک به راحتی پخش نمی شوند . البته نکته مهم این است که استفاده مداوم از این ریمل ها ، باعث خشک شدن مژه ها می شود در نتیجه امکان ریزش مژه ها افزایش پیدا می کند.

• ریمل هایی که با پایه آب هستند ، پایه فرمولاسیون آن آب است . این ریمل ها به دلیل PH  خنثی که دارند برای پوست های ظریف دور چشم بسیار مناسب هستند . این ریمل ها بر عکس ریمل های ضد آب ، با اشک  و یا عرق زود پخش می شوند ولی به دلیل سنگینی نکردن بر روی مژه ها برای سلامت آن ها بسیار مناسب است . یکی از مزایای این ریمل ها این است که باعث ایجاد گلوله بر روی مژه ها نمی‌شود و مژه ها را به هم نمیچسباند. ریمل ها با پایه آب به راحتی و بدون فشار از روی چشم ها پاک می شوند.

 

 

بهترین ریمل حجم دهنده :

•  ریمل مک (MAC) :‌ ریمل حجم دهنده مک محصولی مناسب برای آرایش روزمره است. این ریمل به خوبی به مژه ها حجم داده و آنها را لیفت می‌کند. ریمل ضدآب نیست و از رنگ دانه های بالا با پوشش سبک ساخته شده است. کشور مبدا این برند آمریکاست.

•  ریمل بیو (BeYu) : ریمل حجم ‌دهنده بی ‌یومحصولی مناسب برای داشتن مژه های ابریشمی است. این محصول ضدآب نیست و با رنگ مشکی براق به شما کمک می‌کند تا مژه ها به هم نچسبد و به آنها حجم دهد. کشور مبدا این برند آلمان است.

•  ریمل لانکوم : این ریمل حجم دهنده تا 12 برابر می‌تواند باعث حجم دهی به مژه های شما شود. آنها را لیفت کرده و بلندتر می‌کند. ریمل لانکوم مدل Monsieur Big محصولی ضد آب نیست و فاقد پارابن است. مدل ریمل Grandiose Extreme اصطلاحا ریمل حرفه ای برای افرادی است که کار با لوازم آرایش را به خوبی بلد نیستند. این مدل ریمل ضدآب می‌باشد و مخصوص چشم های حساس است. حالت فر بسیار زیبایی به مژه‌های شما می‌دهد و آنها را بلندتر نشان می‌دهد. کشور مبدا این برند فرانسه است.

•  ریمل بورژوآ (Bourjois) : ریمل حجم دهنده بورژوآ محصولی است که باعث پر پشت شدن و بلندتر شدن تا یک و نیم برابر بیشتر می‌شود. محصولی ضدآب نیست و از موم طبیعی در ساخت آن استفاده شده است. به نسبت برندهای پرطرفدار و معروف دنیا ،‌ این ریمل از قیمت مناسب تری برخوردار است. کشور مبداء این برند فرانسه است.

•  ریمل ایزادورا (Isa Dora) : این ریمل حجم دهنده ، ضدآب و ضد حساسیت است. مدل Volume Glamour دارای برسی کوتاه است که باعث پخش شدن یک دست مواد آرایشی بر روی مژه ها می‌شود. کشور مبداء این برند سوئد است.

•  ریمل اسنس( Essence) : این ریمل حجم دهنده و دارای رنگ مشکی پر رنگی است. دارای برس پهن با پرزهای متعدد است که باعث پخش شدن ریمل بر روی سطح مژه ها می‌شود. نام این مدل I Love Extreme Volume می‌باشد. ضدآب نیست. ریمل مدل I Love Extreme Crazy Volumeنیز مدلی حجم دهنده است و باعث متراکم تر و بلند و حجیم تر دیده شدن مژه ها می‌شود . این ریمل دارای برسی منعطف و پلاستیکی می‌باشد تا بتوانید به راحتی به تمام مژه ها پخش کنید. کشور مبداء این برند ایتالیا است.

پاک کردن آرایش چشم مخصوصا ریمل یکی از ضروری ترین کارها در حفظ سلامت چشم و پوست اطراف آن است .نیازی نیست تا یادآوی کنیم که این نقاط بسیار حساس و آسیب پذیر می‌باشند و نیاز به مراقبت و رسیدگی  بیشتری دارند. شما می‌توانید با خرید میسلار واتر میس و مستر ، ریمل و آرایش چشم را به راحتی پاک کنید. میسلار واتر نوعی پاک کننده آرایشی است که به دلیل داشتن غلظت خوب و مناسب حتی سخت ترین آرایش را بدون آسیب وارد کردن، از روی صورت پاک می کند. این محصول برای انواع پوست قابل استفاه است مخصوصا برای کسانی که پوستی خشک دارند بسیار مفید است.

میسلار واتر علاوه بر پاک کردن آرایش چشم ، آلودگی های موجود بر روی صورت که به چشم دیده نمی شود را نیز از بین می برد. در زمان خرید میسالار واتر بر روی محصول توجه کنید چون بعضی از میسلار واترها برای صورت مناسب هستند ولی برای استفاده پوست اطراف چشم کاربرد ندارند . یکی از دلایل خرید میسلار واتر می تواند این باشد که پس از استفاده نیاز به آب کشی ندارد. فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی و مراقبتی میس و مستر تنوع زیادی برای خرید تمام این محصولات دارد و درکنارش کیفیت کالا و اصالت محصولات را برای فروش به مشتریان ضمانت می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید