بخش دیگر متروپل حین آواربرداری فروریخت

    کد خبر :912748

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: با توجه به شرایط ناپایدار سازه متاسفانه حدود یک ساعت پیش بخشی از آن در حین عملیات آواربرداری فرو ریخت.

وحید شعبانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان اظهار کرد: امدادرسانی از ابتدای وقوع حادثه ریزش متروپل توسط تیم‌های جستجو و نجات و عوامل امدادی جمعیت هلال احمر استان خوزستان آغاز شد.

وی گفت: تیم‌های ارزیاب، جستجوگر، زنده‌یاب و تیم‌های جستجو و نجات از ابتدا وارد صحنه شدند و امکانات لجستیکی و عوامل امدادی نیز در سطح مطلوب وجود دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان در خصوص روند امدادرسانی و آواربرداری عنوان کرد: در خیابان کناری مجمتع متروپل که بخش عمدهای از آن فروریخته است در حال جمع‌آوری آوار هستیم تا بتوانیم به طبقه همکف و زیرزمین دسترسی پیدا کنیم.

شعبانی  بیان کرد: عملیات جست‌وجو و امداد در طبقات فوقانی در روز اول به اتمام رسید و اکنون دغدغه اصلی ما این است که به همت عوامل امدادی به منطقه زیرزمین دسترسی پیدا کنیم.

وی گفت: خدمت مردم هم‌استانی به ویژه شهروندان آبادان عرض می‌کنم که خونسردی خود را حفظ کنند و به عوامل امدادی اعتماد کنند و اجازه دهند که کار امداد ادامه پیدا کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به ریزش بخشی از سازه متروپل و زخمی شدن سه امدادگر، بیان کرد: با توجه به شرایط ناپایدار سازه، متاسفانه حدود یک ساعت پیش بخشی از سازه حین عملیات آواربرداری فرو ریخت و سه نفر از عوامل امدادی دچار جراحت شدند،شعبانی افزود: شرایط برای امداد مقداری سخت است و حضور مردم هم کار را برای ما سخت‌تر می‌کند.

همشهری آنلاین/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید